Проєкт інформаційної системи управління стратегіями взаємодії з клієнтами стоматології
Автор: Оприско Наталія Олегівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Управління ІТ проектами
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Основною стратегією успішного існування та подальшого розвитку сучасних медичних установ, нарівні з компаніями в інших сферах діяльності, поступово стає ефективне управління взаємодією з клієнтами. Орієнтація на удосконалення відносин з клієнтами обумовлена низкою тенденцій, зокрема посиленням конкуренції і відповідним підвищенням вимог до якості медичного обслуговування [1]. Знання своїх клієнтів, задоволення запитів і потреб кожного з них дозволить в значній мірі підвищити загальну ефективність діяльності стоматологічної клініки. CRM – це певна ідеологія бізнесу у питанні побудови відносин із клієнтом. Але утилітарно це – певне програмне забезпечення, що автоматизує процес збору інформації про клієнта для подальшого аналізу [2]. CRM система призначена для збільшення продажів шляхом збору інформації про клієнтів, оцінки ефективності каналів просування, оптимізації маркетингу. Для забезпечення високої якості клієнтського сервісу без CRM системи в медичному центрі також не обійтися. CRM-системи, як правило, складаються з окремих модулів. Це дозволяє змінювати їх конфігурацію в залежності від особливостей організації, а також забезпечити необхідний функціонал із можливістю подальшого додавання/видалення модулів. Стратегії управління взаємовідносинами з клієнтами дали новий світогляд для всіх медичних установ, які підтримють бізнес у надійних відносинах, задовольняючи взаємні потреби своїх клієнтів. Об’єкт дослідження – процес управління стратегіями взаємодії з клієнтами стоматології. Предмет дослідження – методи та засоби для управління стратегіями взаємодії з клієнтами стоматології. Мета дослідження: створення проекту інформаційної системи для управління стратегіями взаємодії з клієнтами, що дозволить підвищити ефективність роботи стоматології за рахунок автоматизації процесів обліку пацієнтів. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи можуть бути використані в якості прототипу інформаційної системи, яка буде обумовлена необхідністю автоматизації рутинних завдань з метою економії часу працівників, а також створенням єдиної інформаційної бази, доступ до якої можна отримати з будь-якого пристрою, підключеного до мережі Інтернет. Ключові слова: управління взаємовідносинами з клієнтами, CRM-система, стоматологія, облік пацієнтів, медицина. Перелік використаних літературних джерел. 1. Затулов С. Н. Що таке CRM і як його впровадити на підприємстві [Текст] / С.Н. Затулов / Економічний вісник фармації, 2003. – № 9. – С. 31-41. 2. Ганущак-Єфіменко Л.М. CRM-система як ефективний інструмент розвитку готельного бізнесу в Україні. Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. 2017. № 4. С. 51–56.