Інформаційна система діяльності консалтингової компанії
Автор: Беньо Юрій-Ігор Юрійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інформаційні системи та технології
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Консалтингові послуги – це розв’язання різнопланових управлінських чи організаційних питань, що наявні всередениі певної організації шляхом залучення спеціалістів ззовні. Після пошуку консультанта у потрібній сфері, вони запрошуються на роботу на підприємство, що потребує певного рішення. Залучені спеціалісти проводять аналіз поточного становища, здійснюють моніторинг проблем та пошук причин, що їх спричиняють та за результатами проведеної роботи розробляють комплекс заходів для покращення ситуації, що склалась. Труднощі у роботі виникають як у малих чи середніх бізнесах, так і великих міжнародних організаціях. Причинами цього можуть бути як проблеми внтутрішні (складні стосунки між працівниками), так і вплив зовнішнішніх чинників (збільшенням конкуренції, ковання ціни на ринку). Коли вирішувати такі проблеми стає дуже важкою задачею, або дані завдання виходять з амежі компетенції керівництва, як правило, починають користуватись консалтинговими послугами. Під поняттям «консалтинг» розуміємо певний вид послуг, що має на меті проведення консультацій. Приватна особа чи ціле підприємство допомагає у вирішенні певного кола задач іншій приватній особі або компанії. Він передбачає вирішення питань дуже широкого профілю. У деяких випадках – це цілий комплекс завдань, а деколи розв’язання дуже вузькоспеціалізованих задач. Тому консалтинг є дуже широким поняттям. Головною перевагою консалтингових послуг консалтингу є те, що керівник компанії делегує більшість справ компетентним у потрібній сфері фахівцям., зменшує фінансові витрати завдяки зменшенню вкладень на навчання та пошук нових працівників. До того ж перевагою консалтингу є те, що свіжий погляд залучених спеціалістів дає змогу виявити неочевидні колективу цієї фірми проблеми та знайти шляхи їх вирішення. Щорічно за консалтингові послуги фахівці даної галузі отримують більше ніж два мільярди доларів. Проте більшість із цих коштів витрачено із бюджетів підприємств на непрактичні поради та рекомендації, що погано виконані або невиконані взагалі. З метою зменшення даних витрат, клієнти повинні краще розуміти, яке коло задач можуть вирішувати консалтингові завдання. Дана кваліфікаційна робота міститиме в собі сучасні дослідження щодо впровадження ефективного консалтингу. Для глибшого розуміння було проведено х керівництвом п’яти відомих компаній та їхніми партнерами. До уваги було взято досвід багатьох асоціацій та експертів в областів консалтингу. Дана магістерська кваліфікаційна робота є результатом сучасних досліджень щодо ефективного консалтингу, включаючи інтерв’ю з партнерами та керівниками п’яти відомих фірм. Це також випливає з досвіду нагляду за початковими консультантами та багатьох бесід та асоціацій. Цей досвід спонукає запропонувати спосіб уточнення цілей управлінського консультування. У першому розділі було проведено аналіз літературний джерел. Визначено методологічні засади дослідження, проаналізовано варіанти аналогічних систем та проведено сучасні дослідження щодо ефективного консалтингу, включаючи інтерв’ю з партнерами та керівниками п’яти відомих фірм[1]. Це також випливає з досвіду нагляду за початковими консультантами та багатьох бесід та асоціацій. Методи надання інформації та розв’язування задач, визначено переваги та недоліки. Сформовано основні критерії для доцільності розроблення інформаційної системи консалтингової компанії на сьогоднішній час [2]. Після виконання другого розділу було отримано результати системного аналізу інформаційної системи діяльності консалтингової компанії. Було розроблено дерево цілей та UML діаграми. У третьому розділі проаналізовано та здійснено вибір програмних засобів для розв’язання задачі, було обрано формат веб-додатку. Обрано середовище для розробки та проведено аналіз редакторів, виділено ряд переваг та певних недоліків для кожного з них. На основі порівняльного аналізу, для розробки обрано середовище та текстовий редактор, наведено характеристики та особливості роботи у цих програмних продуктах. Також було проведено аналіз мов програмування. У результаті виконання 4 розділу, розроблено та описано інформаційну систему діяльності консалтингової компанії. Визначено головні критерії розробки, впровадження, реалізації та розгортання системи. Описано контрольний приклад використання. Відображено структуру системи та її модулів, загальний принцип використання. Створений програмний продукт є представленням інформаційної системи у вигляді web-сайту. Об’єктом дослідження є процеси аналізу консалтингу клієнта. Предметом дослідження є моделі, методи і засоби створення інформаційної системи діяльності консалтингової компанії. Мета роботи полягає у розробці системи, яка б допомогла надавати консультації та рекомендації компаніям та приватним особам. На відміну від працівника, консультанта наймають стороннім підрядником і, як правило, короткостроково або неповний робочий день та співпрацюють з бізнесом чи приватною особою для вирішення конкретних питань. Результати досліджень полягають в швидкому опрацюванні даних, наданні консультацій. Ключові слова: інформаційна система, консалтинг, консалтингова компанія, інформаційні технології. Перелік використаних літературних джерел. 1. Eisenhardt, K. Building theories from case study research. (2002).Р.532–550. 2. IT Consulting. https://svitla.com/blog/it-consulting