Дослідження безкамерної шини легкого транспортного засобу

Автор: Лесь Андрій Олександрович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Колісні та гусеничні транспортні засоби
Інститут: Інститут механічної інженерії та транспорту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Дослідження безкамерної шини легкого транспортного засобу. Магістерська кваліфікаційна робота / Лесь А.О., Зінько Р.В. (керівник). кафедра проектування машин та автомобільного інжинірингу, НУ «Львівська політехніка». Львів, 2022. – 45 c. – 10 бібл. – 4 арк. гр. част. Втрата тиску повітря в пневматичній шині традиційної конструкції неминуче призводить до припинення руху автотранспортного засобу, а при високих швидкостях руху - до дорожно-транспортної події з важкими наслідками. Для автомобільної техніки військового призначення ця проблема особливо актуальна, оскільки в умовах бойових дій нерухома машина найуразливіша для гранатом?тов і прицільного вогню стрілецької зброї. Рівень сучасної хімічної промисловості дозволяє створювати принципово нові конструкції безповітряних колісних рушіїв, що мають підвищену стійкість до механічних ушкоджень і при цьому не поступаються за своїми експлуатаційними показниками традиційним пневматичним шинам. Мета роботи — дослідження експлуатаційних властивостей безповітряних шин. Для досягнення поставленої мети були вирішені наступні задачі: 1 Провести аналіз існуючих конструкцій безповітряних коліс. 2. Провести математичне моделювання процесів безкамерної шини. 3. Дослідити міцнісних властивостей безповітряного колеса. 4. Дослідити температурних властивостей безповітряного колеса. 5. Дослідити експлуатаційних властивостей безповітряного колеса. Предмет дослідження — вплив конструктивних параметрів на експлуатаційні властивості безповітряного колеса.