Імплементація цифрових технологій у систему маркетингового менеджменту ТОВ "Радар-Сервіс"
Автор: Курачицький Денис Валерійович
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Робота складається зі вступу та чотирьох розділів. Перший розділ описує теоретико-методологічні засади застосування цифрових технологій в рамках маркетингового менеджменту на підприємстві Одним із сучасних трендів слід віднести електрифікацію автопарку, розробку автономних автомобілів, використання альтернативних джерел енергії та розвиток концепції "розумного" автомобіля [1, 2]. Було сформовано систему маркетингової діяльності підприємства на основі [3]. Другий розділ характеризує аналіз особливостей функціонування ринку автомобілебудування та ТОВ «Радар-Сервіс» на ньому. Ринок автомобілів постійно росте на різних континентах [4]. Було проаналізовано сучасні тенденції та перспективи розвитку світового автомобілебудування [5]. Третій розділ досліджує аналіз комплексу маркетингу на підприємстві ТОВ «Радар-Сервіс» та специфіку маркетингової діяльності автодилера. Заключний розділ пропонує до уваги удосконалення бюджетів маркетингових кампаній та формування онлайн просування ТОВ «Радар-Сервіс». Метою даної магістерської кваліфікаційної роботи є вивчення теоретичних основ та практичного використання впровадження цифрових технологій в систему управління маркетингом ТОВ "Радар-Сервіс" з метою підвищення ефективності продажів. Дослідження спрямоване на вивчення і аналіз різних аспектів використання цифрових технологій у маркетинговій діяльності компанії з метою визначення оптимальних стратегій та інструментів, які допоможуть досягти більшої впізнаваності бренду, залучення більшої кількості лояльних клієнтів та загального розвитку. Об’єктом дослідження є теоретичні матеріали управління маркетингом, їх практичне застосування та попередній досвід компанії "Радар-Сервіс". Предметом дослідження є впровадження цифрових технологій в систему управління маркетингом компанії. Результати дослідження: Як показав багаторічний досвід роботи ТОВ «Радар-Сервіс», розробка стратегій просування автомобільних брендів завдяки соціальним мережам потребує ретельного підходу на кожному кроку. Як результат, ми можемо отримати грамотний інструмент для просування свого бренду у соціальних мережах та для підвищення лояльності потенційних клієнтів. Для покращення просування автосалону – автор магістерської роботи рекомендує зробити низку важливих кроків: Покращити адаптацію сайту компанії під мобільні пристрої (понад 65% трафіку станом на 2023 р. вже йде саме з мобільних пристроїв, а не з комп’ютерів). Покращити налаштування лід-форми, щоб через неї було зручніше та швидше записатися на тест-драйв чи в СТО при автосалоні. Додати можливість зробити покупку авто безпосередньо через сайт. Необхідно прагнути постійно та поступово збільшувати охоплення своєї аудиторії у пошуковій мережі. Ключові слова: автомобільний ринок, цифрові технології, маркетинговий менеджмент, мобільні пристрої, пошукова мережа. Перелік використаних літературних джерел. 1. Галушка О. О. Науково-технічні інновації в автомобілебудуванні / Галушка О. О. [Електроний ресурс]. Режим доступу: http://www.ukrnauka.com/5_NITSB_2021/Tecnic/41219.doc.htm (дата звернення 01.05.2023). 2. АСЕА: Press Releases - Monthly Provisional Vehicle Registrations [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.acea.be/news/news_detail/press_releases_monthly_provisional_vehicle_registrations/; 3. Соколова Ю. О. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в галузі з недосконалою конкуренцією / Ю. О. Соколова, А. А. Самофалова-Зоріна // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії – 2018. - №5 (17) – С. 133-137. 4. Романюк C. О. Нові технології в автомобілебудуванні / C. О. Романюк, О. О. Кришталь, О. В. Пальчевський [Електроний ресурс]. Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt- 5. Проноза П. В. Світове автомобілебудування: сучасні тенденції та перспективи розвитку / Проноза П. В. // Бізнесінформ. 2021. № 8. С. 118–125.