Цифрові технології в системі просування банківського продукту АТ "Кредобанк"
Автор: Денисик Анастасія Богданівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: В сучасних умовах розвитку економіки компаніям недостатньо конкурентоспроможних товарів чи послуг для збільшення обсягів продажу і отримання прибутку. Сьогодні для досягнення успіху наринку підприємствам необхідно донести до споживачів переваги від використання їх товарів чи послуг. У цій ситуації максимально ефективно інформувати споживача дозволяють маркетингові комунікації, в поєднанні з цифровими підходами до їх провадження. Так стає можливим зробити товари чи послуги компаній привабливими для цільової аудиторії.Окрім того маркетингова діяльність підприємства в сучасних умовах господарювання повинна швидко і гнучко реагувати на постійні зміни на ринку [1]. Дослідження сталих принципів маркетингу та залучення цифрових технологій у маркетингову діяльність свідчать про необхідність їх перетворення відповідно до вимог зовнішнього середовища [2]. Суспільствота ринок мимоволі занурені в цифрову еру. Розвиток інформаційного суспільства, смарт-економіки, процесів глобалізації породжують необхідність використання цифрових технологій у маркетингу, при цьому сама парадигма такого маркетингу постійно розвивається, створюючи умови для успішного розвитку і конкурентного позиціонування бренду його використання є найефективнішим інструментом для охоплення потенційних споживачів[4]. Об’єкт дослідження – конкурентоспроможність послуг, що базується на розвитку маркетингових комунікацій. Предмет дослідження – управління конкурентоспроможністю продукції підприємства на основі розвитку маркетингової комунікаційної політики з допомогою цифрових підходів її провадження. Мета дослідження: розробка шляхів вдосконалення програми маркетингової комунікаційної політики АТ«Кредобанк» з використанням цифрових комунікаційних каналів. Результати дослідження. АТ Кредобанк віднесений до групи "Банки іноземних банківських груп" за класифікацією Національного банку України. Мережа АТ Кредобанк нараховує 85 відділень й охоплює більшість областей України. Крім того, Банк активно розвиває свій картковий бізнес та встановив 246 власних банкоматів. Клієнтами Банку є понад 56 тис. юридичних осіб та підприємців та 626 тис. фізичних осіб. Здійснюючи свою діяльність на території 22 областей України та м. Києва, Кредобанк в той же час залишається регіональним лідером на території Львівської області та Західної України. Стратегія АТ «Кредобанк» передбачає, що банк пропонує сучасні фінансові рішення, керуючись потребами своїх клієнтів. Він зосереджує увагу на обслуговуванні роздрібних клієнтів та підприємств малого й середнього бізнесу за підтримки потужного акціонера, найбільшого банку Польщі, а також професійності працівників. Він розраховує на довгострокову співпрацю та взаємну лояльність у відносинах з клієнтами й працівниками. В межах роботибуло проведено опитування визначення актуальності каналів комунікації за допомогою платформи GoogleForms. Опитування було проведено з метою збору інформації для вдосконалення маркетингової комунікаційної політики, а саме коригування існуючих комунікаційних каналів або впровадження нових. Також в роботі запропоновано матрицю SWOT-аналізу для АТ «Кредобанк», яка дасть змогу впорядкувати процесоброблення та аналізування інформації, роботи з клієнтами, сприятиме прийняттю управлінських рішень задля формування загальної стратегії банку з урахуванням усіх особливостей. А також дасть загальне розуміння вектору розвитку маркетингової комунікаційної політики. Крім того в роботі надано перелік принципів, яких необхідно дотримуватись Кредобанку для формування та збереження довіри. Також запропоновано впровадження чат-бота. За допомогою цього, для банку стане можливим знизити як свої операційні витрати, і витрати на підтримку клієнтів. Бот позбавить співробітників банку рутинних операцій, він не хворіє і не втомлюється, йому не потрібна відпустка і обід — бо він завжди готовий виконувати запити клієнтів у режимі 24/7. Окрім того запропоновано працювати над вдосконаленням комунікації з клієнтом -основні проблеми сфери банківських послуг необхідно вирішувати шляхом розробки програм, спрямованих наполіпшення якості обслуговування. Правильне формування стратегії Кредобанкущодо розвитку якісного обслуговування об’єктивна реальність і необхідність є основою для успішногофункціонування тарозвиткубанку всучасних економічнихумовах України. Ключові слова: комунікації, діджитал, інтернет, маркетингові комунікації, маркетингова комунікаційна політика, маркетинг, цифрові технології. Перелік використаних літературних джерел. 1. Косар Н.С., Кузьо Н.Є., Притула С.В. Інноваційні рішення у системі маркетингових комунікацій підприємства. Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. 2015. № 835. С. 233-240. 2. Косар Н.С., Кузьо Н.Є. Напрями втілення інновацій у маркетингову діяльність комерційних банків України у сучасних умовах. Економіка та право. 2018. № 1 (49). С. 143-150. 3. Косар Н.С., Кузьо Н.Є., Білик І.І. Комплекс маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності комерційних банків України у сучасних умовах. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія Економіка. 2019. Вип. 2 (12). С. 67-72. 4. Граніш С. Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку контексті маркетингової політики комунікацій / С. Граніш // Маркетинг в Україні. – 2010. – № 6 (64). – С. 36-41. 5. Литовченко І.Л. Оцінка синергетичного ефекту від застосування інтегрованих маркетингових комунікацій / І.Л. Литовченко, І.О. Шкурупська // Економіка України. – 2015. – № 5 (642). – С. 29-39. 6. Мельник О. Використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій для забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародному ринку / О. Мельник, А. Радько // Економіст. – 2016. – № 1 (351). – С. 42-45. 7. Норіцина Н.І. Маркетингова політика комунікацій / Н.І. Норіцина. – К.: МАУП, 2013. – 120 с.