Документаційне забезпечення роботи бренд-менеджерів компанії "Філіп Морріс Україна"
Автор: Мельникович Марія Володимирівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Інститут: Інститут гуманітарних та соціальних наук
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Компанію можна розглядати як команду, організацію людей, об’єднаних спільною метою. Підприємства мають специфічні структури, внутрішні зв’язки, що забезпечують взаємодію між керівництвом і структурними підрозділами або працівниками, і зовнішні зв’язки з діловими партнерами, підприємствами та органами влади. Корпоративні зовнішні та внутрішні комунікації можна вважати інформаційними [5]. Документування інформації є неодмінним елементом управлінської діяльності. Його матеріальним носієм є документ. Відповідно до Державних стандартів термінології з діловодства та архівної справи документ — це засіб різноманітного фіксування в спеціальному матеріалі інформації про факти, події, явища предметної діяльності та продукти розумової діяльності людини [23]. При роботі з документами необхідно дотримуватись ДСТУ, які передбачають оформлення документів за певними правилами, ведення номенклатури справ та створення корпоративних архівів для забезпечення збереження. найцінніших документів. В. Савицький розглядає документаційне забезпечення як діяльність із документування та забезпечення потреб управління сукупністю документаційних, інформаційно-технологічних і кадрових ресурсів [13]. Управлінська документація являє собою систему документації, яка забезпечує управлінські процеси в суспільстві, на підприємстві, в організації та установі. 73 Відносно соціальних аспектів та кадрової політики «Філіп Морріс» керується чинним законодавством України, а також внутрішніми політиками та практиками [17]. Актуальність теми зумовлена швидким розвитком конкуренції на ринку та збільшенням попиту на товари з сильними торговими марками і брендами. Документаційне забезпечення підприємства і роботи працівників є важливою складовою ведення будь-якого бізнесу. Теоретичною базою дослідження є сучасні теорії та публікації з питань підприємництва, менеджменту. У роботі використано законодавчі та нормативні акти України. Метою роботи є аналіз існуючих документів, які забезпечують роботу бренд-менеджерів компанії «Філіп Морріс Україна» та розробка шаблонів цих документів для покращення процесу документообігу. Об’єктом дослідження є діяльність підприємства «Філіп Морріс Україна» та документаційне забезпечення працівників. Предмет дослідження є документаційне забезпечення бренд-менеджерів компанії «Філіп Морріс Україна». Практичнe значeння роботи випливає з створeння шаблонів, що сприятимe більш eфeктивному процeсу докумeнтообігу. Ключові слова – бренд-менеджер, договір, діловодство, шаблон, докумeнтаційнe забeзпeчeння, підприємство.