Модернізація електроприводу пільгерної прокатки безшовних труб великого діаметру

Автор: Петрик Роман Ростиславович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Інститут: Інститут енергетики та систем керування
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: У вступі, на основі існуючої технічної документації, описано пілігримові стани (пільгерстани) – двовалкові трубопрокатні стани для періодичної прокатки труб у валиках змінного калібру, способи досягнення необхідних результатів для отримання техніко-економічних характеристики електроприводу у сучасних умовах. У першому розділі описано кілька варіантів,які запропоновано для модернізації електроприводу пільгерного стану, а саме перелічено переваги кожного способу, недоліки. Акцентовано увагу на технологічносту та вартості [1]. У другому розділі описано конструкцію асинхронного двигуна, його принцип роботи, наведено основні розрахункові формули. Також описано переваги та недоліки різних конструкцій АД, які в подальшому впливають на роботу двигунів. [2] У третьому розділі розкрито питання рорахунку асинхронного двигуна великого діаметру для базового варіанту модернізації, пораховано номінальні дані двигуна [5]. В четвертому розділі приведено результати моделювання двигуна у програмного середовищі, яке на сьогодні є одним зв варіантів рішень, без виготовлення фізичного взірця, дослідити роботу двигуна, отримати характеристики двигуна, покращити конструкцію. Програмне середовище Ansys Еlectronics дозволяє зручним способом знайти оптимальний варіант рішення конструкції проектованого двигуна. [3,4]. З результатів досліджень зроблені висновки. Об’єктом дослідження цієї кваліфікаційної роботи є електропривід для пільгерного стану прокату труб великого діаметру. Предметом дослідження є електродвигун для заміни у електроприводі. Мета роботи – вдосконалити конструкцію шляхом модернізаці електроприводу за розмірами, для оптимізації вихідних характеристик, та підвищення керованості електроприводу, надійності тощо. Перелік використаних літературних джерел: 1. Aishwarya, M., & Brisilla, R. M. (2022). Design of energy-efficient induction motor using ANSYS software. Results in Engineering, 16 doi:10.1016/j.rineng.2022.100616 2. Pecinka, P., Kocman, S., Orsag, O., & Pecinkova, V. (2022). Verification of quality rotor cages by electromagnetic field. Paper presented at the Diagnostika 2022 - 2022 International Conference on Diagnostics in Electrical Engineering, Proceedings, doi:10.1109/Diagnostika55131.2022.9905188 3. Boglietti, A., Cavagnino, A., Lazzari, M., & Vaschetto, S. (2012). Preliminary induction motor electromagnetic sizing based on a geometrical approасh. IET Electric роwer Applications, 6(9), 583-592. doi:10.1049/iet-epa.2012.0037 4. Голландцeв Ю.А. Порівняння механічних характеристик асинхронних та вентильних індукторно-реактивних двигунів // Інформаційно-керуючі системи. ? 2006. ? №6. ? С. 50-53. 5. Проектування електричних машин: підручник для вузів. / І.П. Копилов, Б.К. Клоков, В.П. Морозкін, Б.Ф. Токарев; За ред. І.П. Копилова. - 4-те вид., Перероб. та дод. - М.: Видавництво Юрайт, 2011. - 767 с.