Застосування 3D графіки в сучасних анімаційних роликах

Автор: Альбокрінов Артем Андрійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Дизайн
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Альбокрінов А.А., Габрель Т.М. (науковий керівник). Застосування 3D графіки в сучасних анімаційних відеороликах. Магістерська робота, – Національний університет «?Львівська політехніка», Львів, 2022. Мета дипломного проекту – дослідження використання 3D графіки як ефективного засобу впливу на споживачів візуальної інформації, її роль в сучасній рекламній сфері, обґрунтування переваг тривимірної графіки у порівнянні з іншими засобами дизайну. У роботі досліджено витоки та історія комп’ютерної графіки, її основні виробничі аспекти. Як побудований робочий процес дизайнера, що працює в 3D сфері, якими засобами він керується для досягнення результату. Розглянуто ефективність тривимірної графіки як художнього засобу, що масово використовується в медіа-просторі, в порівнянні з іншими прийомами дизайну. Проведено огляд рекламних роликів провідних сучасних компаній які містять в собі елементи 3D графіки. Аналіз візуальної мови, графічних прийомів, технічних засобів, використаних в цих прикладах. На основі зібраних даних проектним рішенням стало створення конкретного прикладу анімованого 3D рекламного ролика для приватної музичної школи. Створення розкадровки та аніматіку, що допоможе структурувати дані для подальшої дизайнерської праці. Дизайн ключових кадрів: удосконалення розкадровки, проектування візуального образу ролика у статиці. Анімація, «оживлення» статичного дизайну. 3D моделювання об’єктів згідно зі сценарієм та розкадруванням, які будуть анімуватися, враховуючи специфіку тривимірної анімації. Побудова тривимірних сцен зі змодельованих елементів. Створення 3D освітлення, що вигідно підкреслюватиме об’єкти у композиціях. Програмування реалістичних матеріалів, що будуть взаємодіяти з освітленням та тривимірним оточенням для візуальної виразності та контрасту між елементами 3D композиції. Рендеринг фіналізованих сцен, додавання ефектів що додадуть цілісності та закінченості картини. Композитинг окремих сцен, та компонування їх у цілісний анімований відеоряд, пост-обробка загального ролику. Об’єкт дослідження - короткометражні анімаційні рекламні 3D відеоролики. Предмет дослідження - художні прийоми та технічні засоби застосування тривимірної графіки в короткометражних анімаційних рекламних відеороликах. Доцільність використання 3д графіки у порівнянні з іншими засобами дизайну. Ключові слова: 3D; 3D-графіка; медіа; реклама; моушн дизайн; анімація. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 1. Агеєва О. П. Сучасні технології анімації у рекламі. Monografia pokonferencyjna : Міжнар. наук. конф., м. Париж, 30 жовт. 2019 р. Варшава, 2019. С. 47–48. 2. Лубенець А., Сімонова О. Принципи створення 3d об’єктів та персонажів. Інформаційнаа та інформаційні технології безпек : Наук. конф., м. Львів, 27 листоп. 2020 р. Львів, 2020. С. 157. 3. Поліщук В., Вакалюк Т. 3d моделювання і візуалізація. Актуальні питання сучасної інформатики : Міжнар. наук. конф., м. Житомир, 9 листоп. 2017 р. Житомир, 2017. С. 85. 4. Сабуров А. В. Порівняльний аналіз програм 3d-візуалізація для створення рекламної 3d-моделі. Всеукраїнська науково-практична Iнтернет-конференція: Наук. конф., м. Черкаси, 11 берез. 2021 р. Черкаси, 2021. С. 133–134.