Графічно-образні форми в дизайні креативної Інтернет-реклами
Автор: Грушаник Надія Ігорівна
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Дизайн (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: У роботі досліджено та аналізовано характерні риси, тенденцій розвитку, напрями розвитку реклами та аналізу ринку інтернет-реклами, її сучасність у зовнішньому навколишньому середовищі. Актуальність теми полягає в тому, що реклама є одним з найпопулярніших засобів масової інформації, тому залишається одним із найефективніших засобів маркетингових комунікацій і донині. Напевно чи не кожен стикався з рекламою актуального товару в соціальних мережах та здійснювали покупку завдяки яскравій презентації. У першому розділі досліджувалось виникнення інтернет реклами вивчення та аналіз світових аналогів. Проаналізовано Історію розвитку та виникнення інтернет реклами. Досліджено статистики популярності, які використовують інструменти та методи просування. У другому розділі досліджувалось розвиток знаково образних форм рекламних креативів. Проаналізовано історію розвитку рекламних креативів та мультимедійних рекламних кліпів, а також застосування реклами в інтернет мережі. Досліджено інноваційні технології в просуванні рекламних креативів У третьому розділі зроблений аналіз аналогів і прототипів. Зроблені висновки щодо впливу рекламних креативів в інтернет мережі на основі вітчизняного та зарубіжного досвіду. Проаналізовано створення ефективної реклами, а також досліджено ефективність та неефективність реклами. Проаналізовано закордонні та вітчизняні зразки. У четвертому розділі розроблений корпоративний дизайн, рекламні креативи для дитячого бренду Grusheniatko, обгрунтовується назва та створення історії її започаткування. Створено корпоративного героя, логотип, який передає ініціали власника бренду. Корпоративне упакування для брендованої продукції, сертифікати, Для працівників розроблено футболки з використанням логотипу та силуету дитячих ніжок на звороті, а також горнятко для запашної кави зранку. Рекламні креативи передбачені для використання їх в соціальних мережах Instagram, Facebook та інші. Запроектовано магазин фірмової продукції розроблений під мінімалістичний стиль з використанням цікавих елементів сучасним дизайном під дитячу тематику. На вхідній зоні в середині магазину можна побачити корпоративного героя, касова зона привертає увагу стилізованим будиночком.