Особливості дизайну вітрин відомих брендів одягу
Автор: Виваль Христина Володимирівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Дизайн
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Магістерська кваліфікаційна робота присвячена використанням засобів та методів дизайну при формуванні вітрин магазинів одягу відомих брендів. У даній роботі було проведене дослідження із визначення композиційних прийомів та засобів у дизайні вітрин магазинів. Проаналізовано наукову, навчально-методичну, нoрмaтивну лiтерaтуру, інтернет-джерела cтocoвнo об’єкту дослідження. У першому розділі аналізуються стан дослідження та огляд інформаційних джерел, твердження та висновки науковців, які досліджують питання вітриністики та її розвитку. Опрацьована методика та джерельна база за термінологічним апаратом дослідження. Також проведений аналіз нормативних вимог оформлення вітрин. Другий розділ присвячений аналізу дизайну вітрин відомих брендів одягу у вітчизняній та закордонній практиці. У ньому досліджено історію появи вітрин та їхній розвиток разом із розвитком технологій. Проведено порівняльний аналіз дизайну вітрин українських та закордонних магазинів. У третьому розділі сформовано дослідження композиційних прийомів та засобів в дизайні вітрин. Узагальнено дослідження художнього оформлення вітрин засобами штучного освітлення. Розглянуто індивідуальні особливості формування вітрин відомих брендів. У четвертому розділі проведено композиційний аналіз прототипів, сформовано функціональне зонування магазину та дизайн вітрини одягу, з врахуванням ергономічних особливостей, розроблено планування та дизайн інтер’єру з врахуванням нормативних будівельних норм і правил. Ключові слова: вітриністика, світові бренди одягу, оформлення вітрин, композиційні прийоми, засоби дизайну.