Інновації в архітектурі туристичних об’єктів
Автор: Піта Марко Юрійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Архітектура будівель і споруд
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Володіння іноземними мовами є важливим інструментом для зростання конкурентоспроможності нашої держави та її європейської інтеграції. Без знання іноземних мов немає ні сучасної науки, ні вищої освіти. У законі України «Про освіту» йдеться про позаурочну діяльність учнів як невід’ємну частину системи освіти, яка спрямовується на розвиток здібностей і талантів учнівської молоді, задоволення її інтересів і духовних запитів. Основною формою позаурочної діяльності є організовані й цілеспрямовані заняття, які проводяться у вільний від навчального процесу час для розширення знань, умінь і навичок, розвитку самостійності, індивідуальних здібностей і нахилів учнів, а також їхніх інтересів і збагачення корисного відпочинку. Один із нестандартних підходів для забезпечення якісного навчання дітей мовам та здійснення позакласної роботи — це створення літніх таборів з іноземних мов. Актуальність теми - тривалий час однією знайбільш прогресуючих галузей світвого господарства є міжнародний туризм. В ХХІ століті туризм перетворився не тільки на дієвий інструмент пізнання навколишнього світу, але й на пізнання міжкультурнго діалогу. Поєднання відпочинку та освіти, розширення власного світогляду, занурення у вир життя в інших країнах та регіонах світу, збільшення соціальної мобільності та професійної універсальності стають основною мотивацією, для генерації нових туристів. Ступінь розробленості проблеми - дослідники з України не приділяли потрібої уваги темі туризму за освітою у сфері вивчення іноземних мов, проте помітне місце у дослідженнях теми мовних подорожей зайняли помітне місце німецькомовні та англомовні вчені (Менцель Н., Лаборда Є., Велдіх А., Бьозел К.). Fachverband Deutscher Sprachschulen und Sprachreise-Veranstalter e.V - професійне об’єднання німецьких мовних шкіл та організаторів мовних подорожей. Кожного року вони ведуть статистику, де зазначають потрібність у мовних школах Німеччини, а також роблять прогнози на час пандемії стосовно того, коли мовні подорожі повернутьсядо показників 2019 року. Теж можна зазначити цікаві дослідження Іглесіаса М, та Ткачук Л.М. про стан освітнього та мовного туризму загалом. Мета - метою роботи є визначитиособливості формуваня та розвитку ринку освітнього туризму, як одного з найбільш перспективних та динамічних спеціалізованих туристичних ринків на території України. Специфічні риси освітнього туризму, що проявляються в особливому характері попиту, виражених сезонних коливаннях, диверсифікації туристичного продукту та послуг з розміщення, потреб клієнтів - вимагають розробки та вивчення теоретичних та методологічнихпідходів до взаємодії усіх учасників ринку. Межі дослідження - територіальні межі дослідження охоплюють Україну і Європу. Хронологічні межі є досить глобальними, розглядаються історичний та сучасний етапи. Методи дослідження - у теоретичній частині роботи було використано метод аналізу та порівняння. Практичне значення - практичне значення роботи полягає в тому, що розроблений проект може бути використаний для того, щоб залучати туристів та сприяти розвитку освітнього туризму.