Художня образність візуальної ідентифікації для крафтових сироварень

Автор: Гірчак Христина Василівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Дизайн
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Дипломна магістерська робота складається зі вступу, п’яти розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У дипломному проекті досліджуються інструменти візуальної ідентифікації для виробництва крафтових сирів. Об’єктом дослідження являється фірмовий стиль в галузі виробництва кисломолочної продукції, зокрема сирів. Розглянуто варіанти графічних елементів, розробка упакування та рекламних інтеграцій. Основною ідеєю проекту було дослідити художню образність виробництва крафтових сирів та подальшу реалізацію на закордонному ринку. Створення і розробка фірмового стилю, в якому поєднуються естетичні принципи та функціональні завдання, є невід’ємним етапом формування будь- якого бренду та позиціонування його на сучасному ринку, що реалізовується через графічний дизайн. Тому актуальність дослідження полягає у дослідженні засобів та принципів формування фірмового стилю для виробництва крафтових сирів, що допоможе сформувати упізнаваний візуальний образ бренду, увиразнить індивідуальність та унікальність його продукції. Об’єкт дослідження – фірмовий стиль в галузі виробництва кисломолочної продукції, зокрема сирів. 6 Предмет дослідження – принципи та засоби графічного формування фірмового стилю для крафтової сироварні. Метою дослідження є вивчення особливостей розробки фірмового стилю, з’ясування принципів і засобів його формування та їх застосування для розробки фірмового стилю виробництва крафтових сирів. В першому розділі описуються базові поняття фірмового стилю та досліджується діяльність митців у історичному аспекті. Опрацювання методів дослідження, що допомогли детальніше дослідити проблематику теми магістерської роботи. У другому розділі використовуються приклади досвіду зарубіжних брендів, що зробили вагомий внесок у свій фірмовий стиль та його елементи.. Третій розділ виділений для дослідження актуальності розробки фірмового стилю та популяризації виробництва кисломолочних продуктів в Україні та закордоном. Четвертий розділ призначений для опису етапів створення проекту та його елементів. Ключові слова: крафтовий сир, сироварня, реклама, візуальна ідентифікація, дизайн, логотип. Перелік використаних джерел: 1. Бойко Я. В., Костинець В. В. Удосконалення фірмового стилю як основний спосіб підвищення упізнаваності бренду / Я. В. Бойко, В. В. Костинець // Інноватика в бізнесі. – ІІ Всеукраїнська конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених «Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості». – 2018. – С. 66-72. 2. Даниленко В. Я. Майбутнє європейського дизайну: Чехія, Польща, Україна / В. Я. Даниленко. – Харків: Колорит, 2007. – 197 с.