Розробка графічного дизайну та ігрової механіки для настільних ігор
Автор: Пташник Зоряна Ігорівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Дизайн
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Магістерська кваліфікаційна робота присвячена настільним іграм та їхній механіці. Розглянуто етапи створення та розробки настільних ігор. Особливу увагу приділено створенню ігрової механіки та візуальній стилістиці гри. Дана робота вивчає значення та суть настільних ігор, виникнення та видозмінення. У дитинстві ми пізнавали цей світ через гру, у юнацтві за допомого ігор навчались комунікації та соціалізації з однолітками, підлітками набирались азартного духу перемоги, дорослими проводимо вільний час за грою з друзями для задоволення. Таким чином ігри мають у собі навчальних характер. На основі ігрових механік розробляють навчальну програму, наприклад, у дошкільних та шкільних закладах, де у процесі гри діти вивчають та використовують отриману інформацію. Для дорослих організовують ігри для покращення комунікативних навиків та вміння працювати у команді, також на прикладі ігор можна опрацювати небезпечні та критичні ситуації. У роботі проаналізований ринок оригінальних розробок настільних ігор та популярних настільних ігор, як культурний вид дозвілля без вікових обмежень або кількісті учасників. Виділяються причини популярності певних видів ігор, сильні та слабкі сторони. Розглянуто ігрове обладнання, його призначення та термінологію. Види ігрових аксесуарів. Також розкривається тема різних ігрових механік з детальним розбором кожного типу. Бо у залежності від механіки різняться правила та типаж тих ігор. Розглядяться поняття дизайну персонажа, етапи його розробки. Розроблений проєкт власної настільної гри «Архімаг» на основі даних отриманих у ході досліджень. Основою проєку є розробка механіки та правил гри, сетинг та загальний візуальний стиль. Створення ігрових персонажів та комплектуючих гри.