Рекламації від клієнта: методика вирішення проблем та їх вплив на підприємство
Автор: Зварич Аліна-Володимира Володимирівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Якість, стандартизація та сертифікація
Інститут: Інститут комп'ютерних технологій, автоматики та метрології
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Магістерська робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальності 152 «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка» – Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів, 2022. У роботі здійснено огляд існуючих методик вирішення проблем із метою визначення найбільш дієвої та найбільш результативної у використанні при аналізі рекламованих помилок крос-функційною командою на прикладі досвіду працівника компанії Леоні. Проведено визначення найоптимальнішого методу для аналізу помилок, що дасть можливість сконцентрувати сили та навички на його коректному застосуванні та адаптації в залежності від типу помилки. Ключові слова: рекламація, клієнт, проблема, методика, інструкції, відділ управління якістю виробництва підприємства, компанія, Леоні.