Багатоквартирний житловий будинок з підземним паркінгом у м.Тернопіль

Автор: Липовий Віталій Анатолійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Промислове і цивільне будівництво
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Липовмй В.А. Канюк В.М. (керівник). Багатоквартирний житловий будинок з підземним паркінгом у м. Тернопіль. (Apartment building with underground parking in Ternopil.)Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет « Львівська політехніка», Львів, 2022. У м.Тернопіль знаходяться численні університети, коледжі та технікуми, також місто з кожним роком набуває економічного значення та створює робочі місця. Отже було прийнято побудувати житловий будинок з громадськими приміщеннями для здачі в оренду, яка має великий попит у м.Тернопіль. Згідно генерального плану техніко-економічні показники складають: площа земельної ділянки – 2003 м2., площа будинку – 10781,50м2. На генеральному плані відображено розу вітрів з орієнтуванням споруд. Згідно завдання, яке передбачалося проектом було запроектовано парко-місця, дитячий майданчик, майданчики для відпочинку дітей та дорослих та ін.. Будівля змінної геометричної форми у плані. Гранична висота будівлі – 51,65 м. Поверховість – 16 поверхи. Дана споруда є частиною житлово-громадського комплексу, у дипломній роботі ми розглянемо житлову частину комплексу. Житловий будинок включає в себе однокімнатні, двокімнатні та трикімнатні квартири. Для пересування людей передбачено 2 ліфти та сходову клітку. За конструктивною схемою споруда є монолітним просторовим каркасом з діафрагмами жорсткості у вигляді монолітної сходової клітки та ліфтової шахти. Фундаменти – виконані фундаментною плитою по ростверках товщиною 1100 мм по палях параметром 350х350 мм. Монолітні плити перекриття слугують жорстким диском. Стіни цегляні та утеплені мінеральною ватою. Дах – плоска суміщена покрівля, утеплена. Верхній шар – ПВХ мембрана. Конструктивним розділом дипломної роботи передбачено розрахунок чотирьох основних конструкцій запроектованої будівлі. В даному випадку це залізобетонні перекриття, пораховано монолітну колону, монолітні сходові марші з площадками та запроектовано фундаменту плиту по палевих ростверках. Для машинного розрахунку будівельних конструкцій використано програмний комплекс Dlubal RFEM 5.24. В даній програмі змодельовано залізобетонний каркас будівлі з врахуванням всіх несучих елементів, та навантажень згідно нормативних документів. На основі даних інженерно-геологічних вишукувань фундамент запроектовано, як монолітну залізобетонну плиту по палях, довжина забивних паль 8м.( С80-35-9 350х350мм). За природну основу для палевого фундаменту рекомендується використати грунти ІГЕ-3/4, які представлені супіском пластичним і суглинком легким тугопластичним. Товщина ростверків становить 1100 мм... Клас бетону фундаментної плити та ростверків С20/25 (важкий бетон). Основне армування діаметром 16 мм., А500С, з кроком сітки 200х200 мм., Також передбачено додаткове армування згідно розрахункових площ отриманих з моделі. Колони залізобетонні – розрахунок виконаний вручну. Прийнятий бетон С25/30. Основне армування діаметром 20 мм., А500С, передбачено хомути діаметром 8 мм., А240С, крок хомутів у верхній та нижній частині колони 100 мм., крок хомутів посередині колони 200 мм. Монолітна плита перекриття - розрахунок даної конструкції проводився за допомогою програмного комплексу Dlubal RFEM 5.24. Товщина плити перекриття прийнята згідно прольотів та становить 200 мм., бетон С20/25, фонова нижня арматура діаметром 10 мм., А500С з кроком 200 мм.. фонова верхня арматура діаметром 10 мм., А500С з кроком 200 мм. Сходові марші – розрахунок виконаний вручну. Прийнятий бетон С20/25, Основне армування діаметром 12 мм., А500С, з кроком сітки 150х150 мм., Також передбачено конструктивне додаткове армування. Темою для технологічної карти було затверджено технологію на влаштування палевого фундаменту. На аркуші №8 вказано загальна схема організації робочого місця, схема руху основних робочих механізмів з їх позначенням а також відмічені всі технологічні процеси. Розроблено та обраховано техніко-економічні показники, вказано відомість основних ресурсів, та підібрано технологічний нормокомплект. Контроль виконання будівельних робіт та його поетапність наведено в табличні формі (СОКЯ – система операційного контролю якості). Загальна тривалість будівництва згідно розробленого календарного графіку становить 256 робочий день. Будівництво скорочено на 48 днів. Середня кількість працюючих на будівельному майданчику дорівнює 19 чоловік. Вартість будівництва згідно кошторисного розрахунку становить 87 млн 570 тисяч гривень. Вартість будівництва 1 м.кв відповідно 8 123 гривень, 221,64$ згідно чинного курсу НБУ. Дана вартість враховани лаше на конструктивну частину, без внутрішнього оздоблення квартир та благоустрою. Тема наукової роботи – розгяд декількох варіантів улаштування шпунтового ряду, виконано розрахунок та порівняння із точки зору витрати матеріалу, можливості будівельного майданчику, реалізації здійснення рішення, доцільності матеріалів на ринку Перший варіант – це металевий шпунт Ларсена, який зарекомендував себе як у Європі так і в Україні. Другий варіант – це палевий шпунт із металевими затяжками у місцях найбільшого тиску. Був обраний другий варіант шпунта.