Дослідження укочуваності асфальтобетонних сумішей за допомогою гіраторного ущільнювача

Автор: Чех Степан Мирославович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Автомобільні дороги і аеродроми
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: В даній МКР було досліджено укочуваність щебенево-мастикових сумішей, а саме ЩМАС-20 на різних варіантах модифікованих бітумів та на не модифікованому вихідному в’яжучому. В загальному було використано наступні в’яжучі: 1. Немодифікований нафтовий дорожній окиснений бітуму марки БНД 70/100 виробництва ПАТ «Укртатнафта» («Кременчуцький НПЗ», БО5) Температура бітуму під час виготовлення ЩМАС -160?С 2. Бітум БО5 модифікований малеїновим ангідридом (МА) (вміст МА 2% мас., час модифікації 60 хв., температура 180?С) (БМАС-1). Температура бітуму під час виготовлення ЩМАС -180?С 3. Бітум БО5 модифікований малеїновим ангідридом (вміст МА 2% мас., час 60 хв., температура 180?С) та СБС(Calprene 501 М) (вміст СБС 2% мас., час 180 хв., температура 180?С). Модифікація проводилась у два етапи, спочатку модифікували бітум МА, після чого додавали ще СБС(БМАС-2). ). Температура бітуму під час виготовлення ЩМАС -180?С 4. Бітум БО5 модифікований СБС(Calprene 501 М) (вміст СБС 2% мас., час 180 хв., температура 180?С) (БМАС-3) ). Температура бітуму під час виготовлення ЩМАС -180?С 5. Бітум БО5 модифікований малеїновим ангідридом (вміст МА 2% мас., час 60 хв., температура 180?С) та поліетиленгліколем марки 2000 (ПЕГ2000) (вміст ПЕГ2000 2% мас., час 180 хв., температура 180?С). Модифікація проводилась у два етапи, спочатку модифікували бітум МА, після чого додавали ще ПЕГ2000 (БМАС-4). ). Температура бітуму під час виготовлення ЩМАС -180?С 6. Бітум БО5 модифікований ПЕГ2000 (вміст ПЕГ2000 2% мас., час 180 хв., температура 180?С). (БМАС-5) ). Температура бітуму під час виготовлення ЩМАС -180?С 7. Бітум БО5 модифікований малеїновим ангідридом (вміст МА 2% мас., час 60 хв., температура 180?С), СБС(Calprene) (вміст СБС 2% мас., час 180 хв., температура 180?С) та поліетиленгліколем марки 2000 (ПЕГ2000) (вміст ПЕГ2000 2% мас., час 180 хв., температура 180?С). Модифікація проводилась у два етапи, спочатку модифікували бітум МА, після чого додавали ще ПЕГ2000 та СБС(Calprene) (БМАС-6) ).Температура бітуму під час виготовлення ЩМАС -180?С Метою досліджень було дослідити укочуваність (ущільнення) щебенево-мастикових сумішей (ЩМАС) за допомогою гіраторного ущільнювача на основі різних варіантів модифікованих бітумів. Завдання дослідження 1. Провести літературний огляд з проблеми укочуваність (ущільнення) щебенево-мастикових сумішей (ЩМАС) за допомогою гіраторного ущільнювача 2. Підібрати матеріали для виготовлення ЩМАС-20 3. Охарактеризувати методи досліджень 4. Запроектувати склади ЩМАС-20 із наступним формуванням за допомогою гіраторного ущільнювача. 5. Дослідити фізико-механічні властивості зразків ЩМАС-20. Предмет дослідження: ЩМАС-20 на основі різних варіантів модифікованих бітумів. Об’єкт дослідження зміна фізико-механічних властивостей ЩМАС-20 укочених гіраторним ущільнювачем на основі різних варіантів модифікованих бітумів. Ключові слова: щебенево-мастикова суміш та асфальтобетон, модифікатор, укочуваність, гіраторний ущільнювач. Список використаної літератури 1. ДСТУ Б В.2.7-127:2015 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови 2. ДСТУ-Н Б В.2.3-40:2016 Настанова з влаштування покриття дорожнього одягу з використанням щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей 3. ДСТУ Б В.2.7-319:2016 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Методи випробувань 4. Солодкий С. Й., Сідун Ю.В. Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2021. 232 с. 5. ДСТУ EN 12697-31:2021 Бітумомінеральні суміші. Методи випробування. Частина 31. Підготування зразка гіраторним ущільнювачем (EN 12697-31:2019, IDT)