Особливості візуальної ідентифікації пивоварень Галичини

Автор: Джуровська Вікторія Михайлівна
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Дизайн (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Магістерську кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню особливостей візуальної ідентифікації пивоварень Галичини; аналізу сучасного досвіду створення корпоративного стилю, огляду закордонних та вітчизняних аналогів. Пояснювальна записка складається з чотирьох основних розділів, змісту, вступної частини, списку використаних джерел і літератури, додатків. Структура роботи виглядає таким чином. У першому розділі було проведено огляд наукових праць Є. Е. Павловська, Е. М. Глінтернік, Е. А. Лаврентьєва, І. М. Стор, О. І. Рожнова в яких розкрито створення і розвиток брендингу, його візуалізацію, значення у графічному дизайні. Розглянуто основні поняття корпоративного стилю, які базуються на використані моделювання, теоретичних та емпіричних методів дослідження. Проаналізовані теоретичні передумови та історію створення візуальної ідентифікації, проведено огляд наукових джерел та обґрунтовано методи наукового дослідження корпоративного стилю. Також в розділі розглянуто історичні аспекти розвитку брендингу, як інструменту створення конкурентоспроможного продукту. У другому розділі було визначено роль графічного дизайну у створенні бренду пива. Проаналізовано сучасні методи створення візуальної ідентифікації пивоварень у графічному дизайні. Зібрано та проведено порівняльний аналіз вітчизняних та закордонних аналогів брендингу пивоварень у сучасному графічному дизайні. Проаналізовано засоби, а також прийоми, які застосовуються при створенні елементів візуальної ідентифікації пивоварень. Також розглянуто особливості використання етнічних мотивів у візуальній ідентифікації пивоварень Галичини. Здійснено аналіз засобів та прийомів, які використовуються при розробці айдентики для бренду крафтового пива. Виявлено, що візуальна ідентифікація є важливою, оскільки вона сприяє збереженню традицій та популяризації культурної спадщини пивоварень Галичини, шляхом поєднання сучасних графічних дизайнерських тенденцій. З’ясовано вплив етнічних мотивів на створення корпоративного стилю, проведено аналіз ключових елементів для брендингу крафтового пива. У третьому розділі за допомогою розглянутих та проаналізованих сучасних тенденції графічного дизайну описано художньо-образне виконання візуальної ідентифікації для бренду крафтового пива «Батяр». Розглянуто загальну концепцію проекту та визначено цільову аудиторію. Також описано розробку основних складових брендбуку для пивоварні та визначено технічні особливості створення брендингу. Актуальність обраної теми дослідження полягає в її практичному значенні для збереження та популяризації культурної спадщини Галичини, а також для підвищення конкурентоспроможності та привабливості пивоварень на сучасному ринку. Об’єкт дослідження – візуальна ідентифікація пивоварень Галичини. Предмет дослідження – особливості художнього формування візуальної ідентифікації в сфері пивоваріння. Мета дослідження полягає у аналізі особливостей візуальної ідентифікації пивоварень Галичини; визначенні методів створення корпоративного стилю за допомогою сучасного графічного дизайну. Наукова новизна дослідження полягає у результатах порівняльного аналізу візуальної ідентифікації пивоварень Галичини з точки зору сучасного графічного дизайну та визначенні особливостей корпоративного стилю пивоварень. Ключові слова: графічний дизайн, візуальна ідентифікація, брендинг, корпоративний стиль, айдентика, галицькі пивоварні. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ 1. Русінова В.В. Розробка корпоративного стилю та пакувальної продукції для дизайнерської студії одягу. 2. Суджич Д. Язык вещей / пер. с англ. / Д. Суджич. – М.: Strelka Press, 2013. – 240 c. 3. John Medina. Brain Rules: 12 Principles for Surviving and Thriving at Work, Home / Pear Press. 2010. Seattle. 4. Alina Arhipova. Shape and Color in Logo Design. Practical Cases. [online] Tubik blog. Ukraine. Available: https://blog.tubikstudio.com/shape-and-color-in-logo- design-practical-cases/ [Accessed 16 April 2023] 5. Julia Rutherford Silvers. Professional Event Coordination. John Wiley & Sons, Inc. 2004. USA. 6. Уэллс У. Реклама: принципи і практика. С. 734-737. 7. What We Talk About When We Talk About Type. [online] PrintMag. Available: https://www.printmag.com/post/what-we-talk-about-when-we-talk-about-type [Accessed 16 April 2023] 8. Сухорукова Л. А. Дизаи?н візуальних комунікаціи?: основні поняття та особливості. 2009. Харків. Дизаи?н-освіта. С. 1-5. 9. Литвинов Н. Н. Бренд-культура: завоевание расположения клиента // Брендменеджмент. – 2007. – № 5. 10. Валентин Перция, Лилия Мамлеева. Анатомия бренда – М. : Вершина, 2007.