Дослідження та удосконалення адміністрування розвитку персоналу кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва Національного університету «Львівська політехніка»
Автор: Чень Цзіньтун
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Бізнес-адміністрування
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: У роботі проведено огляд робіт провідних науковців щодо проблеми розвитку персоналу в організації, на основі чого сформульовано висновки, що адміністрування системою розвитку персоналу набуває дедалі більшого практичного сенсу, воно розглядається як чинник підвищення конкурентоспроможності та довгострокового розвитку організації. Об’єктом дослідження у роботі є Національний університет «Львівська політехніка». Аналіз показників діяльності університету засвідчив стійку тенденцію росту доходу, прибутку, величини активів закладу, що свідчить про стабільність його роботи та поступовий розвиток. Адміністрування розвитку персоналу у Львівській політехніці проводиться Відділом навчання та розвитку персоналу, а також Відділом кадрового забезпечення. Адміністративна робота цих підрозділів направлена на досягнення ключових індикаторів в розрізі стратегічної мети Львівської політехніки «Створити атмосферу, сприятливу для процесу навчання, роботи та розвитку особистості» та «Підвищення якості продуктивності праці персоналу, збільшення відсотка молодих науковців у науково-педагогічному складі». З метою удосконалення адміністрування розвитку персоналу у роботі бути запропоновані заходи, які узгоджуються з нормативно-правовими та програмними документами університету, спрямовані на досягнення цілей університету, представлених у Стратегії розвитку «Львівська політехніка-2025», а також відповідають зобов’язанням України як члена Європейського простору вищої освіти. Зміст першого заходу полягає у впровадженні на Кафедрі менеджменту і міжнародного бізнесу методу "performance review" із застосуванням інформаційної HR-платформи. Performance review – це метод оцінки персоналу за конкретний період, який визначає їхні сильні сторони та зони росту, hard і soft skills, забезпечує зворотний зв?язок від керівництва й колег і пропонує допомогу в професійному розвитку. Формат performance review буде корисний як для завідувача Кафедри менеджменту і міжнародного бізнесу, що оцінює ефективність співробітників, так і для самих науково-педагогічних працівників та допоміжного персоналу, що хочуть дізнатися про свої зони розвитку й кар?єрні можливості. Зміст другого заходу полягає у вдосконаленні адміністрування розвитку інформаційно-цифрової компетентності науково-педагогічних працівників. В рамках заходу представлено рекомендований зміст Освітньо-професійної програми підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників та керівників університету з проблем впровадження інформаційно-телекомунікаційних технологій в освітній процес. Реалізація пропонованих заходів сприятиме створенню умов для розвитку інновацій та ефективного впровадження нових знань і технологій за участю кафедри та університету, підвищенню довіри бізнесу до результатів дослідницьких та консалтингових робіт університету. Це, в свою чергу, сприятиме підвищенню обсягів створення й реалізації кафедрою та університетом інтелектуальної та інноваційної продукції та послуг, які впроваджуються та надаються у реальному секторі економіки. Такі результати впровадження заходу призведуть до очікуваного зростання валового прибутку університету на 0,35%.