Модель покращення умов руху на вул. Чмоли
Автор: Скобало Роксоляна Назарівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Організація перевезень і управління на транспорті (за видами транспорту)
Інститут: Інститут механічної інженерії та транспорту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Схема організації дорожнього руху – це документ, який розроблено відповідно до встановлених стандартів і нормативів та відображає умови руху на проектованих ділянках доріг, в місцях проведення ремонтних робіт, розташування об’єктів дорожнього сервісу та інше. Безпека дорожнього руху для всіх учасників цього транспортного процесу в значній мірі залежить від якісної розробки такої схеми. Багато транспортних проблем, що виникають під час експлуатації автомобільних шляхів, свідчать про неефективне управління дорожнім рухом та недостатнє інформаційне забезпечення. У багатьох випадках покращення ефективності управління можливе за допомогою вдосконалення існуючих та розробки нових схем організації дорожнього руху. Автоматизовані системи управління дорожнім рухом та інтелектуальні транспортні системи часто використовуються для досягнення цієї мети [1, 2]. Питання організації дорожнього руху зараз широко досліджуються в різних галузях, таких як містобудування та транспорт. Значна кількість вчених працюють над цим як у теоретичному, так і в практичному плані. Для розроблення ефективних схем організації дорожнього руху, які максимально покращитимуть рівень безпеки учасників дорожнього руху, необхідно дотримуватися встановлених нормативно-правових документів [3]. Натурні дослідження значень інтенсивності руху та складу транспортних потоків проведено на вулиці Чмоли у пікові та міжпікові періоди доби. На основі цього створено графічне відображення динаміки зміни інтенсивності руху. Водночас здійснювалася реєстрація швидкостей руху на підходах до досліджуваних перехресть. Об’єкт дослідження – вулично-дорожня мережа, зокрема вул. Чмоли. Предмет дослідження – показники транспортних потоків та затримки в русі транспорту. Мета дослідження – виявлення впливу проектованої схеми організації дорожнього руху на параметри транспортних поткоів на вул. Чмоли. Шляхом модулювання проаналізовано умови руху за існуючих та проектованих схем організації дорожнього руху. Відповідно до цього встановлено, що в середньому тривалість транспортної затримки за проектованих умов знизиться на 11,9 %. Ключові слова – режим руху, міські перевезення, пасажирооборот, умови руху, автобусний маршрут. Перелік використаних літературних джерел 1. Bigazzi, A. Y., & Rouleau, M. (2017). Can traffic management strategies improve urban air quality? A review of the evidence. Journal of Transport & Health, 7, 111-124. 2. Beevers, S. D., Carslaw, D. C., Dajnak, D., Stewart, G. B., Williams, M. L., Fussell, J. C., & Kelly, F. J. (2016). Traffic management strategies for emissions reduction: recent experience in London. Energy and emission control technologies, 27-39. 3. Vorozheikin, I., Marusin, A., Brylev, I., & Vinogradova, V. (2019, September). Digital technologies and complexes for provision of vehicular traffic safety. In International Conference on Digital Technologies in Logistics and Infrastructure (ICDTLI 2019) (pp. 380-384).