Дослідження та удосконалення застосування цифрових технологій у просуванні товарів ТзОВ «Технології для бізнесу» на іноземні ринки
Автор: Герич Володимир Миколайович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Цифрові технології надають можливість суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності швидше досягати своїх цілей, залучати клієнтів та підвищувати ефективність маркетингових зусиль. Однак важливо враховувати, що успіх в цифровому просуванні вимагає постійного оновлення й адаптації до змін в інтернет-середовищі та вимог споживачів. Виявлено, що сьогодні конкуренція на ринку онлайн-продажів настільки жорстка, що просто мати якісний продукт або традиційне просування бренду вже недостатньо. Саме тому світові гіганти сектору комерції змагаються між собою, намагаючись зарекомендувати себе у свідомості потенційних клієнтів з використанням різних цифрових технологій у просуванні товарів. Об’єкт дослідження – ТзОВ «Технології для бізнесу». Предмет дослідження – цифрові технології у просуванні товарів ТзОВ «Технології для бізнесу» на іноземні ринки. Мета дослідження – розроблення заходів щодо удосконалення застосування цифрових технологій у просуванні товарів ТзОВ «Технології для бізнесу» на іноземні ринки. ТзОВ «Технології для бізнесу» є провідним дистриб’ютором в Україні різноманітної комп’ютерної техніки, пропонуючи широкий асортимент товарів та інжинірингових послуг. Крім традиційної торгівлі, підприємство пропонує індивідуальні й комплексні ІТ-рішення для потреб малого, середнього та великого бізнесу. Ці рішення стосуються автоматизування та організування робочих місць, формування систем збереження даних, розроблення програмного забезпечення, впровадження систем автоматизації й диспетчеризації, забезпечення інформаційної безпеки, вироблення технічних рішень для спільної роботи тощо. ТзОВ «Технології для бізнесу» надає сервісні послуги, послуги з проектування та впровадження, а також здійснює ІТ-аутсорсинг. Виявлено, що у сфері здійснення зовнішньоекономічної діяльності ТзОВ «Технології для бізнесу» здійснює закупівлю продукції, реалізує логістичні операції і складське управління, виконує митне оформлення, реалізує маркетингові заходи, проводить крос-культурну взаємодію, бере участь у міжнародних виставках та ярмарках тощо. У роботі виокремлено проблеми застосування цифрових технологій у просуванні товарів ТзОВ «Технології для бізнесу» на іноземні ринки: 1. Неструктурованість напрямків застосування цифрових технологій у просуванні товарів ТзОВ «Технології для бізнесу» на іноземні ринки. 2. Низький рівень технічного захисту інформації у ході застосування цифрових технологій у просуванні товарів ТзОВ «Технології для бізнесу» на іноземні ринки. У роботі запропоновано захід з удосконалення застосування цифрових технологій у просуванні товарів ТзОВ «Технології для бізнесу» на іноземні ринки шляхом: 1. Структурування потенційних напрямків застосування цифрових технологій у просуванні товарів ТзОВ «Технології для бізнесу» на іноземні ринки. 2. Впровадження технічних рішень для посилення захисту інформації у ході застосування цифрових технологій у просуванні товарів ТзОВ «Технології для бізнесу» на іноземні ринки. Першим проектним заходом для ТзОВ «Технології для бізнесу» пропонується структурування потенційних напрямків застосування цифрових технологій у просуванні товарів на іноземні ринки. Ключова ідея цього заходу полягає в тому, щоб мати розуміння того, у яких напрямках можна розглядати варіанти застосування цифрових технологій у просуванні товарів на іноземні ринки. Якщо керівництво матиме цілісну картину цих напрямків, тоді можна буде ухвалювати рішення, який напрям обирати на тому чи іншому етапі розвитку підприємства. Загалом перелік таких напрямків включає посилення онлайн-присутності на ринку, використання можливостей цифрового маркетингу, використання можливостей контент-маркетингу, розвиток мобільного маркетингу, використання можливостей e-mail розсилок та платформ для автоматизування взаємодії із клієнтами, використання технологій розпізнавання зображень та відгуків та використання можливостей аналітики та Big Data. Другим проектним заходом для ТзОВ «Технології для бізнесу» пропонується впровадження технічних рішень для посилення захисту інформації у ході застосування цифрових технологій у просуванні товарів на іноземні ринки. Такі рішення, зокрема, стосуються: захисту юридичної значущості електронних документів, захисту інформаційних ресурсів вказаного товариства від несанкціонованого доступу та використання, захисту інформації у вузлах комутації та каналах зв’язку, а також забезпечення безпеки кінцевих точок (endpoints). У результаті реалізації заходів ТзОВ «Технології для бізнесу» вдалося збільшити у відносному виразі рентабельність активів на 1,1%, що і слід було зробити згідно завдання. Ключові слова – електронна комерція, захист інформації, інформація, маркетинг, просування товарів, цифрові технології. Перелік використаних літературних джерел 1. Ковалевський, В., & Вакалюк, Т. (2023). Огляд наявних методів оцінки ефективності роботи систем захисту сервісів електронної комерції. Вісник Херсонського національного технічного університету, 3 (86), 102-110. 2. Лапін, А.В., Грінчук, І.О., Українець, В.Р., & Терещук В.І. (2023). Упровадження інформаційних технологій у бізнес. Академічні візії, 20. 3. Стендер, С.В., Лисак, О.І., & Лук’яненко Н.Е. (2023). Розвиток електронної комерції та її вплив на цифрову економіку. Академічні візії, 24. 4. Школенко, О., Шуляр, Н., & Чернишов, О. (2023). Основні пріоритети формування стратегії цифровізації бізнесу. Вісник Херсонського національного технічного університету, 3 (86), 176-183. 5. Ancillai, C., Sabatini, A., Gatti, M., & Perna, A. (2023). Digital technology and business model innovation: A systematic literature review and future research agenda. Technological Forecasting and Social Change, 188. 6. Holzmann, P., & Gregori, P. (2023). The promise of digital technologies for sustainable entrepreneurship: A systematic literature review and research agenda. International Journal of Information Management, 68.