Дослідження й обґрунтування напрямів удосконалення маркетингової стратегії ТОВ “Озерний край” з використанням технологій Інтернет-маркетингу

Автор: Проців Андреас
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Конкурентоспроможність підприємств готельно-ресторанного господарства в ринкових умовах визначається ефективністю їхніх маркетингових та збутових стратегій. У формуванні підприємств готельно-ресторанного господарства велике значення приділяється створенню інтересу до їхнього продукту і розробці нових маркетингових підходів. Також ключовим елементом є інформаційно-рекламна діяльність, яка є засобом передачі різноманітних відомостей про продукцію та послуги клієнтам. Зважаючи на конкурентний характер готельно-ресторанного бізнесу на ринку, важливість розробки та просування готельно-ресторанного закладу стає ще більшою. При розгляді підприємницьких ініціатив у сфері готельно-ресторанного бізнесу важливо постійно проводити аналіз діяльності підприємства, що працює в цьому сегменті. Об’єкт дослідження є удосконалення маркетингової діяльності закладів готельно-ресторанного бізнесу на прикладі ТОВ «Озерний край», яке провадить свою діяльність на ринку Львівщини. Предметом дослідження роботи є вдосконалення маркетингової стратегії діяльності закладів готельно-ресторанних бізнесу на основі Інтернет-технологій. Мета дослідження полягає у з’ясуванні цілей і сутності маркетингу підприємств готельно-ресторанного бізнесу та визначення напрямів удосконалення їх діяльності на основі технологій Інтернет-маркетингу. Результати дослідження. В роботі проведено огляд теоретичних засад маркетингової діяльності і комплексу маркетингу підприємств готельно-ресторанного бізнесу, узагальнено сутності Інтернет-технологій як одного з напрямів розвитку маркетингової стратегії підприємства. Проведено аналіз фінансово-господарської та маркетингової діяльності ТОВ «Озерний край». Виконано дослідження вітчизняного та локального ринку готельно-ресторанних послуг. На основі результатів проведеного аналізу обґрунтовано рекомендаційні заходи щодо покращення діяльності ТОВ «Озерний край» на основі використання Інтернет-технологій. Ключові слова: маркетинг, послуга, реклама, готель, ресторан, Інтернет-технології, відпочинок, автоматизація Перелік використаних літературних джерел. 1. Вартанова О.В. (2019). Маркетингові Інтернет-технології просування товарів і послуг. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. № 4 (21). 158-163. http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/21_2019/27.pdf. 2. Крикавський Є.В., Косар Н.С., Чубала А. (2009). Маркетингова політика розподілу: навчальний посібник. Львів. 231. 3. Крикавський Є.В., Дейнега І.О., Дейнега О.В., Лорві І.Ф. 2014. Маркетинговий менеджмент: навчальний посібник. Львів. 380. 4. Сагер Л.Ю., Сигида Л.О. (2022). Комерціалізація інновацій: захист інтелектуального капіталу, маркетинг та комунікації: монографія. Суми, 363. 5. Гринько Т. В., Гвініашвілі Т.З., Кириченко А.С. (2021). Стратегічні підходи до управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві. Електронне фахове видання «Ефективна економіка» №12. 6. Матвієць О. В., Кошівська М. В. (2018) Збутова діяльність як складова частина господарської діяльності підприємства. Modern economics. № 11. 116-121. 7. Стрільчук, Р., Якубовська, В. (2023). Інтернет-технології в бізнесі: маркетингові аспекти. Вісник Києво-Могилянської академії. 189-192. 8. Шестакова Т. М. (2021). Особливості формування комунікаційної політики підприємств в кризових умовах. Управління змінами та інновації.. 1. 85-90.