Маркетингова стратегія розвитку інноваційної діяльності ТОВ СП “Екко” на ринку самоклейних виробів

Автор: Юсипович Назар Володимирович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: У магістерській роботі проведено дослідження ринку самоклейних етикеток, а також інноваційної діяльності підприємства СП ТзОВ «Екко», яке функціонує на цьому ринку. Аналізуючи ринок самоклейних етикеток було виявлено ключові інноваційні тенденції, розглянуто його структуру та побудовано тренди. Застосування матричного методу (PESTEL-аналіз) дозволив оцінити вплив зовнішнього середовища на інноваційну діяльність підприємства СП ТзОВ «Екко» та шляхи покращення маркетингової політики підприємства. Розглядаючи ключові фінансово-економічні показники діяльності підприємства ТОВ «СП «Екко» було встановлено зв’язок між чистим прибутком та витратами на інноваційну діяльність і витратами на збут, що вказує на зростаючу роль інноваційної діяльності та маркетингу. Кратне збільшення цих витрат дозволить збільшити чистий прибуток, зокрема, на це вказує сумарний коефіцієнт еластичності. Результати опитування лише підтвердили гіпотезу про існуючі тенденції на ринку самоклейних етикеток, а також підтвердили шляхи вдосконалення маркетингової комунікаційної політики, яке передбачає застосування цифрових технологій. Об’єкт дослідження - підприємство СП ТзОВ «Екко». Предмет дослідження – інноваційна діяльність СП ТзОВ «Екко». Мета дослідження: передбачає виявлення та аналіз маркетингових проблем, що існують у діяльності підприємства СП ТзОВ «Екко», а також формування заходів щодо їх вирішення. 5 Результати дослідження. Було обґрунтовано застосування використання саме інноваційної стратегії на підприємстві СП ТзОВ «Екко», зокрема, концепції інноваційного маркетингу, яка спрямована на досягнення конкурентних переваг та лідерства на ринку через використання наявного потенціалу підприємства та задоволення потреб споживачів. Для кращого розуміння потреб споживачів було побудовано воронку, яка демонструє рух користувачів по сайту компанії СП ТОВ «Екко». Також було запропоновано спеціальні інструменти від компанії Meta та Google для збору та обробки даних про клієнта. Це дозволить краще розуміти як поводяться потенційні клієнти на сайті компанії СП ТОВ «Екко» та адаптувати рекламні звернення відповідно до їх потреб. Ключові слова: інновації, інноваційна діяльність, суб’єкт інноваційної діяльності, об’єкт інноваційної діяльності, інноваційна стратегія, маркетингова інноваційна стратегія, цифровий маркетинг. Перелік використаних літературних джерел. 1. Давидовська Г. І. Сутність сучасного інноваційного підприємництва. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи: зб. тез доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 22 квіт. 2021 р. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2021. С. 212-213. 2. Гавриш О. М., Пильнова В. П., Пісковець О. В. Інноваційне підприємництво: сутність, значення та проблеми в сучасних умовах функціонування. Економiка та держава. № 12. 2020. С. 109?113. 3. Мних О.Б., Сапотніцька Н.Я. Поява нових експортних можливостей українських підприємств на міжнародних конкурентних ринках як стратегічний пріоритет формування інноваційної економіки. Інноваційна економіка.№1-2. 2018 (73). С.75-80. 4. Мних О.Б., Костюк О.С., Кіндрат С.В. Ключові положення політики розумної спеціалізації в країнах ЄС та її актуальність для України. Управління економічними системами та процесами в умовах глобалізацій них 6 трансформацій: колективна монографія за ред. д.е.н., проф. Прохорової В. В. Х.: Видавництво Іванченка І. С., 2020. С.25-36. 5. Мних О.Б., Давидович І. .М. Підвищення ефективності витрат на дослідження і розробки та диверсифікація вітчизняного підприємства транспортного машинобудування. Економічний аналіз. 2017. Т.27, № 2. C. 172– 181. 6. Мних О. Б., Лозинський В. Т., Далик В. П. Активізація процесів деглобалізації та системоутворююча роль високотехнологічних компаній у сучасних процесах фрагментації ринків. Бізнес Інформ. 2020. №10. C. 81–88.