Дослідження та застосування інноваційних підходів в плануванні бізнес-процесів підприємства
Автор: Конахович Василь Ігорович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Управління інноваційною діяльністю
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Магістерська кваліфікаційна робота на тему: «Дослідження та застосування інноваційних підходів в плануванні бізнес-процесів підприємства» містить 68 сторінок, 4 таблиць, 5 рисунки, 9 додатків. Перелік посилань нараховує 34 найменувань. Метою дослідження є дослідити та застосувати інноваційні підходи в плануванні бізнес-процесів підприємства, а також визначення та аналізування комплексного заходу з впровадження MRP системи з метою удосконалення планування бізнес-процесів ТОВ «Українська меблева марка» та досягнення стратегічного показника, а саме збільшення сукупного прибутку на 1,1 %. Об’єктом дослідження є ТОВ «Українська меблева марка», сферою діяльності якого є виробництво корпусних меблів на замовлення. Підприємство ТОВ «Українська меблева марка» успішно функціонує на місцевому ринку протягом близько двадцяти років, пройшовши етапи розвитку від невеликого підприємства, що виготовляло кухонні гарнітури на замовлення з доступних матеріалів, до сучасної компанії, яка спеціалізується на виробництві кількох лінійок меблевої продукції. Предметом дослідження є система фінансування інноваційних проектів підприємства ТОВ «Українська меблева марка». Теоретико-методологічною основою дослідження є наукові праці вітчизняних і зарубіжних науковців, розглянуті в рамках порівняльно-історичного і системного підходів. Для вирішення поставлених завдань було використано комплекс взаємопов’язаних методів дослідження: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, систематизація наукової літератури з питань, пов’язаних темою дослідження. Для досягнення даної мети у роботі поставлені такі завдання: дослідити теоретичні аспекти інноваційних підходів в плануванні бізнес-процесів підприємства; охарактеризувати ТОВ «Українська меблева марка» та дослідити його інноваційну діяльність; дослідити тенденції розвитку виробничо-господарської діяльності ТОВ «Українська меблева марка»; визначити проблеми у застосуванні інноваційних підходів в плануванні бізнес-процесів та запропонувати їх вирішення; запропонувати комплексний захід з розвитку в плануванні бізнес-процесів ТОВ «Українська меблева марка» та досягти збільшення стратегічного показника - сукупного прибутку на 1,1 %, відповідно розрахувати та економічно обґрунтувати цей захід. Запропоновані та обґрунтовані у роботі рекомендації щодо дослідження та застосування інноваційних підходів в плануванні бізнес-процесів підприємства можуть бути використані на практиці українськими підприємствами, зокрема ТОВ «Українська меблева марка». Практична цінність висновків і рекомендацій може бути використана підприємствами будь-якої сфери діяльності. Ключові слова: підприємство, виробництво, бізнес-процеси, інновація, планування.