Маркетинг ТОВ “ЄвроВік” у соціальних мережах
Автор: Леневич Степан Арсенович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Інтернет-маркетинг – це комплекс стратегій та інструментів, спрямованих на просування товарів, послуг або брендів через Інтернет. Ця форма маркетингу використовує різноманітні онлайн-канали, такі як веб-сайти, соціальні мережі, електронна пошта, пошукові системи та інші, для взаємодії з цільовою аудиторією та досягнення маркетингових цілей[1]. Інтернет-маркетинг включає в себе такі стратегії, як контент-маркетинг, соціальний медіа-маркетинг, пошуковий маркетинг, електронна комерція та інші. Ці стратегії сприяють створенню віртуального присутності бренду, залученню уваги потенційних клієнтів, збільшенню конверсій та підвищенню загального обсягу продажів[1], [2]. Основні переваги інтернет-маркетингу полягають у можливості точного спрямування реклами, взаємодії з аудиторією в режимі реального часу, вимірюванні ефективності кампаній за допомогою аналітики та відкритті нових можливостей для розширення бізнесу в онлайн-середовищі. Інтернет-маркетинг в сучасному світі є невід’ємною частиною стратегій розвитку підприємств у цифрову епоху[3]. Інтернет-маркетинг, на даний час також потужний засіб комунікації між брендом і аудиторією. Він сприяє двосторонній взаємодії, персоналізації та використанню візуального змісту. Забезпечує реальний час та платформу для відгуків і рецензій, створюючи динамічне середовище обміну інформацією[4],[5]. SMM (Social Media Marketing) - це стратегія інтернет-маркетингу, спрямована на використання соціальних мереж для просування бренду, товарів чи послуг. Основна мета - залучення уваги цільової аудиторії, взаємодія з нею, підвищення усвідомленості та підтримка позитивного іміджу через створення та поширення цікавого та віртуального змісту[6], [7]. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства ТОВ «ЄвроВік» в мережі інтернет та соціальних мережах. Предмет дослідження - дослідження проблем підприємства на рівні комунікацій зі споживачем за допомогою інструментарію інтернет-маркетингу. Мета дослідження - аналіз ринку м’ясопереробної продукції, виділення на ньому основних підприємств що займаються м’ясопереробною діяльністю, висвітлення підходів до вирішення знайдених проблем на підприємстві ТОВ «ЄвроВік» використовуючи інструментарій інтернет-маркетингу. Результати дослідження. ТОВ «ЄвроВік» проводить діяльність, зв’язану з м’ясоперобкою більше 23 років. 14.11.2002 було перереєстроване райдержадміністрацією міста Сколе через зміну юридичної адреси. Підприємство функціонує успішно, про що свідчать його фінансові показники. Дохід підприємства росте, як і відсоток рентабельності. В асортимент продукції, що виробляє підприємство входять велика кількість видів м’ясної продукції, яку можна поділити на два типи: м’ясо та субпродукти і ковбасні вироби. Проведений аналіз сайтів показав, що сайт підприємства займає останню позицію серед конкурентів через його низьку відвідуваність, застарілий дизайн і невикористання технологій. Щодо аналізу соціальних мереж, то виявлено, що ведення соціальних мереж широко застосовується для такої галузі і використовується іншими м’ясокомбінатами як спосіб залучення нових споживачів. Оскільки компанія «ЄвроВік» не веде сторінок в соціальних мережах, запропоновано їх створення, з використанням розробленого контент плану. Ключові слова: ринок м’яса, інтернет-маркетинг, соціальні мережі, SMM, контент, комунікація. Перелік використаних літературних джерел. 1. Довгунь О. С. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди та напрями розвитку / О. С. Довгунь, В. А. Фалович // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2018. - Т. 23, Вип. 1. - С. 59-62. – URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2018_23_1_14 2. Мороз Л.А., Косар Н.С., Кузьо Н.Є. Маркетингові комунікації локальних продуктових торговельних мереж України. Інфраструктура ринку. 2020. №41. С. 112-116. URL : http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/41_2020 _ukr/21.pdf 3. Гринів Н.Т., Кучменда М.Р. Еmail-маркетинг як основний канал персоналізованої комунікації зі споживачем. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Міжнародні економічні відносини та світове господарство". 2021. Вип. 39. С. 48-53 4. Гринкевич С., Дорошкевич Д. Теоретико-методичні аспекти застосування відеоконтенту як інструменту маркетингового впливу. Підприємництво та інновації. 2019. № 7. С. 20-25 5. Карпій О. П., Михайлик Н. І. Репутаційний маркетинг в мережі Інтернет: теоретичні аспекти. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2021. Вип.17, т. 2. С. 108-115. 6. Мащак Н.М. Зміна споживчої поведінки в умовах нової реальності. Cучасний маркетинг: тренди, інновації, інструменти: колективна монографія / занаук. ред. Ромата Є.В., Смерічевського С.Ф. Київ, 2021. С. 287-297. 7. N. Liashuk, O. Kapral, V. Lyfar, A. Zerkal, O. Burdyak: Social Networks as a Tool of Marketing Communications. 2023. С. 29-31