Дослідження та удосконалення адміністрування реалізації маркетингової стратегії ВНЗ ПрАТ «Львівський інститут менеджменту»

Автор: Гриценяк Соломія Романівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Бізнес-адміністрування
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Соломія ГРИЦЕНЯК, Наталія ДУЛЯБА (керівник). Дослідження та удосконалення адміністрування реалізації маркетингової стратегії ВНЗ ПрАТ «Львівський інститут менеджменту». Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2023. Розширена анотація. Поняття маркетингової стратегії досліджується роками різноманітними науковцями, як Бартелс, Котлер, Дракер та інші. Але для кожного маркетингова стратегія – це націлений опис бренду – його портрет, який ми доносимо цільовій аудиторії через рекламні площадки у різному зрозумілому форматі для споживачів. У маркетингову стратегію завжди включають: постановку цілі, пошук цільової аудиторії, аналіз конкурентів, створення портрету бренду (те як його мають сприймати споживачі), позиціонування, манеру спілкування з споживачами, планування бюджету, аналіз стратегії та її можлива зміна у вибраний період. Зважаючи на актуальність реалізації маркетингової стратегії, варто зауважити, що в Україні вищі навчальні заклади недооцінюють цю гілку просування, адже саме тут знаходиться основна частина цільової аудиторії – абітурієнти та студенти. Саме це і є проблемою теперішньої ситуації маркетингових стратегій для вищих навчальних закладів. В цій темі вже давно не працюють простий опис професій чи сайти, на яких описані можливості працевлаштування у майбутньому. Аналіз адміністрування реалізації маркетингової діяльності проводився на прикладі ВНЗ ПрАТ «Львівський інститут менеджменту». Було розглянуто виробничо-господарську та адміністративну діяльність, проаналізовано фінансове становище, здійснено аналіз витрат на рекламну діяльність та її вигляд. Об’єктом дослідження є маркетингова стратегія ВНЗ ПрАТ «Львівський інститут менеджменту», а предметом дослідження - теоретичні та практичні засади адміністрування реалізації маркетингової стратегії підприємств у сфері освіти. «Вищий навчальний заклад «Львівський інститут менеджменту»» - це приватний заклад освіти, який надає послуги вищої освіти університетського рівня та інші види освіти, як: Мала Бізнес Школа та школа МВА. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування маркетингової стратегії та визначення напрямів удосконалення її адміністрування на прикладі досліджуваного підприємства - Вищий навчальний заклад «Львівський інститут менеджменту». За результатами дослідження було підвищено чистий прибуток ВНЗ ПрАТ «ЛІМ» на 1,1 % у прогнозованому році, визначено сутність трактувань маркетингової стратегії організації, особливості її реалізації в закладах вищої освіти на прикладі ВНЗ ПрАТ «ЛІМ». Охарактеризовано особливості адміністрування реалізації маркетингової стратегії з врахуванням особливостей здійснення діяльності, фінансового стану організації, організаційної структури, документообороту, тощо. Для підвищення економічного показника запропоновано 5 методів досягнення, проте обрано один, який найкраще підходить даному підприємству. Зокрема, у роботі наведено алгоритм створення маркетингової стратегії, термін її створення та реалізації. Наведено SWOT-аналіз маркетингової стратегії та прогнозування основних показників на наступні два роки. Основними статтями, на які зроблено акцент у роботі, є: адміністративні витрати, витрати на інформаційний супровід, інформаційні послуги та рекламу. Ключові слова: маркетингова стратегія, реалізація маркетингової стратегії, адміністрування процесу, маркетинг вищого навчального закладу, ВНЗ ПрАТ «Львівський інститут менеджменту» Перелік використаних літературних джерел. 1. Bartels, R. (1968). The general theory of marketing. The Journal of Marketing. 29-33 2. Day, Barton Weitz, and Robin Wensley. 1990. The Interface of Marketing and Strategy. Greenwich, CT: JAI. 3. Drucker, P. F. (1973). Management: Tasks, responsibilities, practices. New York: Harper & Row. 4. Lambin & Jean-Jacques. 1993. Strategic marketing: a European approach. London: McGraw-Hill.