Дослідження конкурентних переваг філії ПрАТ “Карлсберг Україна” “Львівська пивоварня” на вітчизняному ринку пива та обґрунтування напрямів розвитку її маркетингової діяльності

Автор: Семенишин Юрій Володимирович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: У контексті трансформації вітчизняної економічної системи відкритого ринку вирішення проблем розвитку та становлення вітчизняних підприємств значною мірою залежить від їх конкурентоспроможності та здатності працівників та керівників формувати та посилювати конкурентні переваги. Успішне майбутнє кожної компанії та позиціонування її продуктів на ринку визначаються ефективністю управлінських процесів, спрямованих на підсилення конкурентних переваг та реагування на загрози й ризики. Для системного впровадження маркетингових технологій в діяльність виробників, важливо глибоко досліджувати функціональний склад та механізми взаємодій суб’єктів та об’єктів управління маркетингом, особливості яких обумовлені регіональним та галузевим контекстом. Об’єкт дослідження - маркетингова діяльність та конкурентні переваги філії ПрАТ «Карлсберг Україна» «Львівська пивоварня» - вітчизняного виробника пива та безалкогольних напоїв. Предметом дослідження роботи - теоретико-методологічні засади управління конкурентними перевагами підприємств. Мета дослідження - узагальнення наукових підходів до того, як формуються конкурентні переваги підприємств, виявлення проблем управління ними, а також визначення чинників, що впливають на ці переваги. Результати дослідження. В роботі проведено огляд теоретичних та методологічних засад формування конкурентних переваг підприємства.. Проведено аналіз виробничо-господарської та маркетингової діяльності філії ПрАТ «Карлсберг Україна» «Львівська пивоварня», дослідження вітчизняного ринку пива. На основі результатів проведеного аналізу виявлено найбільш перспективні напрями розвитку підприємства та запропоновано заходи удосконалення маркетингової діяльності філії ПрАТ «Карлсберг Україна» «Львівська пивоварня». Ключові слова: маркетинг, конкурентоспроможність, виробництво, ринок, пиво, оптимізація Перелік використаних літературних джерел. 1. Богацька Н. М., Христич С. Г. (2019) Оцінка конкурентоспроможності підприємства Молодий вчений. №11. 455-458 http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2019/11/99.pdf 2. Кобилюх О. Я., Гірна О. Б. (2023) Сучасні тренди та перспективи розвитку ринку пива в Україні. Академічні візії. (24). DOI:https://doi.org/10.32782/2415-8801/2023-3.4. 3. Кобилюх О.Я., Гірна О.Б. (2023) Інноваційні підходи до ринку крафтового пива з використанням елементів логістики постачання. Інфраструктура ринку. Вип.74. 48-53 (DOI: https://doi.org/10.32782/infrastruct74-9). 4. Косар, Н. С., Савченко, Ю. Т., & Кузьо, Н. Є. (2021). Підвищення іміджу виробників пива в системі управління їх маркетинговою діяльністю. Економіка та держава, (1), 98-103. 5. Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С. (2013) Стратегічний маркетинг: навч. посіб. Львів. 256 с. 6. Леонова С.В., Теплюк С.C. (2021) Інтеграція маркетингу і логістики в управлінні ризиками підприємства з використанням методів економіко-математичного моделювання. ЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВО. №32 7. Суханова А. (2021) Методичні підходи до оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Економіка та суспільство. (26). URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-26-62. 8. Шестакова Т. М. (2021) Особливості формування комунікаційної політики підприємств в кризових умовах. Управління змінами та інновації. 1. 85-90.