Розроблення механізмів мотивування працівників підприємств
Автор: Лебедєв Олександр Андрійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Економіка бізнесу
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Лебедєв О. А., Юхман Я. В. (керівник). Розроблення механізмів мотивування працівників підприємств. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2023. Розширена анотація Актуальність теми цієї роботи зумовлена необхідністю підвищення соціально-економічної ефективності господарської діяльності вітчизняних виробничо-торгівельних підприємств на засадах вдосконалення механізмів мотивування їх працівників [1–3]. Метою роботи є поліпшення механізмів мотивування персоналу виробничо-торгівельного підприємства. Аби досягти мету, було поставлено й вирішено наступні головні завдання роботи: розглянути теоретичні й практичні аспекти формування механізмів мотивації персоналу виробничо-торгівельних підприємств; провести всебічний аналіз організації оплати праці на досліджуваному виробничо-торгівельному підприємстві; оцінити співвідношення темпів росту продуктивності праці і темпів росту її оплати на досліджуваному виробничо-торгівельному підприємстві; провести комплексне діагностування механізмів мотивування працівників на досліджуваному виробничо-торгівельному підприємстві; покращити системи преміювання працівників на досліджуваному виробничо-торгівельному підприємстві за перевиконання ними планових завдань; обґрунтувати преміальні доплати за підсумками трудового змагання й інші різновиди матеріального стимулювання персоналу. Об’єктом дослідження у роботі є приватне виробничо-торгівельне підприємство «Пласт-Інвест». Предметом дослідження є теоретико-методичні аспекти докладне обґрунтування механізмів мотивації працівників виробничо-торгівельної фірми. Магістерська робота містить чотири розділи. У першому розділі розглянуто поняття мотиваційного механізму і його головні різновиди. Представлено групування методів мотивації персоналу виробничих підприємств. Наведені головні передумови формування механізму мотивування персоналу виробничо-торгівельної компанії. У другому розділі даної роботи наведено загальну характеристику виробничо-торгівельного підприємства «Пласт-Інвест». Виконано комплексне аналізування ключових аналітичних показників господарської діяльності ТОВ «Пласт-Інвест». Здійснено всебічний аналіз оплати праці у ТОВ «Пласт-Інвест». У третьому розділі роботи виконано кількісне оцінювання співвідношення темпів нарощування продуктивності праці і темпів нарощування її оплати у ТОВ «Пласт-Інвест». Проведене комплексне діагностування застосовуваних у ТОВ «Пласт-Інвест» механізмів мотивування персоналу. Докладно обґрунтовано співвідношення між темпом нарощування продуктивності праці і темпом нарощування заробітної платні робітників ТОВ «Пласт-Інвест». У четвертому розділі пропонується покращання системи преміювання персоналу ТОВ «Пласт-Інвест» за перевиконання ним планових завдань. Здійснюється формування дієвої системи участі фахівців і менеджерів ТОВ «Пласт-Інвест» у фінансових результатах. Рекомендується запровадження преміальних доплат, що нараховуються за підсумками трудового змагання й визначених інших різновидів матеріального стимулювання персоналу ТОВ «Пласт-Інвест». У висновках узагальнюються результати роботи. Ключові слова – підприємство, інвестиційний потенціал, оцінювання, показник, аналізування. Література. 1. Проданова, Л. В. & Котляревський, О. В. (2017). Дослідження мотиваційного механізму підприємницької діяльності як умови ефективного інкубування бізнесу в національній економіці. Інтелект ХХІ, (1), 96–103. 2. Семикіна, М. В. (2011). Мотивація праці: нова парадигма в умовах конкурентного середовища. Чернігівський науковий часопис. Серія 1. Економіка і управління, (2 (2)), 118–126. 3. Сисоліна, Н. П. & Нісфоян, С. С. (2017). Мотиваційні механізми на сучасному підприємстві. Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки, (31), 273–279.