Дослідження та розвиток маркетингових інновацій в діяльності підприємства

Автор: Коновалець Олег Володимирович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Управління інноваційною діяльністю
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Магістерська кваліфікаційна робота на тему: «Дослідження та розвиток маркетингових інновацій в діяльності підприємства» містить 69 сторінок, 13 таблиць, 42 рисунки, 10 додатків. Перелік посилань нараховує 48 найменувань. Метою дослідження є розгляд, аналізування тенденцій розвитку маркетингових інновацій в діяльності підприємства, а також визначення та аналізування комплексного заходу з розвитку маркетингових інновацій в діяльності ТОВ «Екопродукт Рітейл» та досягнення стратегічного показника, а саме збільшення чистого прибутку на 1,2 %. Об’єктом дослідження є ТОВ «Екопродукт Рітейл», сферою діяльності якого є харчова промисловість. Підприємство займається виробництвом готової їжі та страв, роздрібною торгівлею в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами, іншими видами роздрібної торгівлі в неспеціалізованих та спеціалізованих магазинах, роздрібною торгівлею, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу інтернет, постачанням готових страв. Предметом дослідження є вивчення вивчення маркетингових інновацій в діяльності підприємства. Методи: метод теоретичного узагальнення та порівняння; формування таблиць, діаграм, графiкiв; cиcтeмнoгo аналiзy; пoрiвняльний; мeтoди cyчаcних кoмп’ютeрних тeхнoлoгiй oбрoбки; синтез; абстрагування; узагальнення; індукція; дедукція; систематизація; класифікація. Також економіко-математичні та статистичні методи. Для досягнення даної мети у роботі поставлені такі завдання: розгляд сутності та класифікації маркетингових інновацій у діяльності підприємств; вивчення законодавчого регламентування маркетингових інновацій в діяльності підприємств; подача загальної характеристики ТОВ «Екопродукт Рітейл»; потрібно було проаналізувати виробничо-господарську, інноваційну діяльності даного досліджуваного підприємства, а також дослідити тенденції їх розвитку; проаналізувати тенденції розвитку маркетингових інновацій ТОВ «Екопродукт Рітейл»; подати рекомендації щодо розвитку маркетингових інновацій в діяльності ТОВ «Екопродукт Рітейл»; запропонувати комплексний захід з розвитку маркетингових інновацій ТОВ «Екопродукт Рітейл» та досягти збільшення стратегічного показника - чистого прибутку на 1,2 % , відповідно розрахувати та економічно обгрунтувати. цей захід. Запропоновані та обґрунтовані у роботі рекомендації щодо розвитку маркетингових інновацій в діяльності підприємства можуть бути використані на практиці українськими підприємствами, зокрема ТОВ «Екопродукт Рітейл». Практична цінність висновків і рекомендацій може бути використана підприємствами будь-якої сфери діяльності. Ключові слова: підприємство, виробництво, маркетинг, інновація, маркетингова інновація.