Дослідження конкурентоспроможності готельного комплексу "Афродіта" ФОП Фрайт Діана Романівна і обґрунтування напрямів стратегічного розвитку його діяльності
Автор: Стевчак Юрій Ігорович
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Магістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню структури маркетингу та напрямів стратегічного зростання підприємства готелю «Афродіта» у м.Трускавець. Сучасна динаміка та виклики ринку вимагають створення коротко- та середньострокових стратегій, які базуються на споживчих тенденціях [1]. Для визначення точок руху та зростання необхідно застосовувати стратегічний аналіз у бізнесі, який, у нашому випадку, базується на 5-х силах ефективності Портера [2]. Відштовхуючись від аналізу визначено, що одним із ключових напрямів є робота над портфелем послуг, а саме його розширення та диференціація для різних категорій гостей [3]. Визначено пріоритет розвитку на напрямок інтернет-маркетингу, а саме Google Ads та інші інструменти сервісу, а також сучасні інтернет-канали: YouTube, Instagram та інші можливі [4]. Встановлено необхідність розвитку та посилення бренду, вихід на нові ринки. Як інструмент для побудови основи стратегії взято 4P [5]. На основі опрацьованого матеріалу прийнято рішення до використання комплексної стратегії розвитку [6]. Окреме місце відведено для покращення навичок персоналу та оптимізації виробничих процесів [7]. Актуальність дослідження зумовлена поточною ситуацією у країні та на ринку готельних послуг. Основними факторами стали перспективи розвитку внутрішнього туризму та ставка на експорт готельних послуг після закінчення війни. Розвиток соціально-економічного становища у суспільстві, прагнення підняття та утримання планки якості життя спонукають підприємство йти у ногу з часом і ефективно забезпечувати задоволення потреб споживача на 5 належному рівні. Актуальним для готелю «Афродіта» є пошук та оптимізація нових шляхів збуту продукції, робота над брендом і вихід на нові ринки. Це вимагає вдосконалення маркетингової стратегії та посилення конкурентних переваг. Мета роботи – дослідження конкурентоспроможності та стратегічного розвитку готелю «Афродіта». Об’єктом дослідження є готель «Афродіта» у м. Трускавець, ФОП Фрайт Діана Романівна. Предметом дослідження є маркетингова та господарська діяльність готелю, шляхи їхнього розвитку. Результати дослідження сприяють створенню майбутнього фундаменту для побудови конкурентних стратегій просування і створення потужного бренду у своїй ніші. Напрацювання та пропозиції, які виявлені під час проходження практики та написання магістерської роботи уже успішно використовуються у роботі готелю та сприяють покращенню його конкурентоспроможності. Ключові слова: маркетинг, маркетингова політика стратегічний маркетинг, конкуренція, готельний ринок, ефективність, оптимізація, стратегія, просування, продукт. Перелік використаних літературних джерел. 1.Бровкова О.Г. Стратегічний менеджмент: навч. посіб. Київ, 2016. 224 с. 2. Редченко К.І. Стратегічний аналіз у бізнесі: навч. посіб. Львів, 2003. 115 с 3. Крикавський Є., Дейнега І., Дейнега О., Патора Р. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. Львів, 2012. 360 с. 4. Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг. Навчальний посібник. Київ, 2011. 332 с. 5. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: підручник. Львів, 2010. 232 с. 6. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства: підручник. Тернопіль, 2010. 223 с. 7. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Теоретичні та прикладні засади менеджменту: підручник. Львів, 2003. 352 с.