Дослідження ринку брендового одягу та удосконалення маркетингової діяльності студії одягу "Mon Blanche" ФОП Славнова Христина Сергіївна на ньому

Автор: Островський Віталій Ігорович
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Через динаміку розвитку сучасного світу, спостерігається різка потреба у швидкому адаптуванні до ситуації. Кризові явища, такі як пандемія COVID-19 та повномасштабне вторгнення рф в Україну, які тепер присутні в будь-якій сфері життя чи галузі промисловості, створюють невизначеності у формуванні і здійсненні господарської діяльності підприємств.[1] Удосконалення проектами має на меті сформувати такі механізми керування усією діяльністю підприємства, щоб максимально ефективно досягнути поставлених завдань та цілей, а також вберегти і зміцнити конкурентні позиції на ринку, в тому числі й у кризовий період. [2] Збільшення явищ впровадження інформаційних технологій у сферу управління проектами в розвинених країнах світу спровокувало створення підходів управління такими процесами, щоб вони були більш ефективними та більш контрольованими. [3] Глобалізація своїми досягненнями усуває будь-які фізичні кордони шляхом розвитку цифрових технологій. [4] Індустрія високої моди в умовах пандемії коронавірусної інфекції COVID-19 та війни рф проти України потребує нових інновацій та пошуку нових ринків збуту, які можна було б інтегрувати в діючу систему підприємств фешн-індустрії задля покращення маркетингової політики в цілому. [5] Об’єктом дослідження у даній магістерській кваліфікаційній роботі є діяльність студії дизайнерського одягу «Mon Blanche» на ринку України та процес виходу бренду на ринок Польщі. Предметом дослідження є український ринок брендового жіночого одягу та ринок Польщі, а також удосконалення маркетингової діяльності студії брендового жіночого одягу «Mon Blanche» шляхом виходу на новий закордонний ринок. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування перспективних напрямів покращення маркетингової діяльності підприємства, а також впровадження інноваційних механізмів маркетингу в діяльність студії дизайнерського одягу «Mon Blanche» на основі комплексного аналізу діючої маркетингової стратегії та діяльності підприємства в реальних ринкових умовах. Студія дизайнерського одягу «Mon Blanche» у своїй маркетинговій політиці орієнтується на споживачів шляхом реалізації продукції через сайт, інстаграм-сторінку та у власних шоу-румах у Львові, Києві, Івано-Франківську, Дніпрі, Полтаві та Луцьку. Згідно з позитивною динамікою основних економічних показників підприємства ««Mon Blanche»» у 2020 – 2024 роках, фінансове становище можна характеризувати як стабільно зростаюче. Станом на 2024 рік підприємство функціонує повною мірою після карантинних обмежень пов’язаних з пандемією коронавірусної інфекції COVID-19 та повномаштабною війною. Підприємство виготовляє дизайнерські речі, встановлюючи приблизно середні ринкові ціни на подібну продукцію високої моди, проте дослідження відгуків споживачів, шляхом проведення електронного анкетування на офіційних сторінках «Mon Blanche» в соцмережах продемонструвало, що висока вартість в деяких випадках перешкоджає до купівлі продукції. Шляхом проведеного дослідження було здійснено удосконалення методів і стратегій для забезпечення необхідної адаптації умов виходу на ринок Польщі. Ключові слова: маркетингова діяльність, дослідження ринку, споживачі, реклама, фешн-індустрія, польський ринок одягу, інвестиції, бюджетування, сталий розвиток, рециркулярна економіка. Перелік використаних літературних джерел: 1. Білик І.І., Кіндій М.В., Подарин В.Р. Екологічна відповідальність: свідома мода у контексті глобальної тенденції, її українська та світова практика. Ефективна економіка, №11, 2021 р. URL:http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/11_2021/81.pdf (дата звернення 25.03.2024 р.) 2. Вовчанська О.М., Іванова Л.О. Активізація розвитку усвідомленого споживання в контексті соціально-етичного маркетингу. Науковий погляд: економіка та управління, № 1 (81) / 2023. С. 15-25. URL:http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/bitstream/123456789/5387/1/4.pdf (дата звернення 25.03.2024 р.) 3. Волинчук Ю.В., Нікітін Т.О. Аналітичне дослідження ринку товарів легкої промисловості України. Економічний форум, 1(2), с. 28-36. URL:https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2020-2-4 (дата звернення 25.03.2024 р.) 4. Dmytriv A., Mashchak N., Krykavskyi Ye. Research of behavioral context of trends in conscious consumption of fashion industry goods. Strategic Planning for Energy and the Environment, Vol. 41 Iss 4, 2022, p. 379-400 URL:https://journals.riverpublishers.com/index.php/SPEE/article/view/21213 (дата звернення 25.03.2024 р.) 5. Косар Н.С., Вінтоняк А.А. Вплив факторів маркетингового середовища на розвиток роздрібної торгівлі в Україні. Менеджмент та підриємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку .2023, №1(9), с.50-59 (дата звернення 25.03.2024 р.) 6. Крикавський Є.В., Довгунь О.С. Характерні особливості маркетингових інтернет-комунікацій українських виробників одягу. Наукові записки львівського університету бізнесу і права. Серія "Економічна". 2017. Вип. 17. С. 68-74. (дата звернення 25.03.2024 р.) URL:https://www.researchgate.net/publication/343713867_HARAKTERNI_OSOBLIVOSTI_MARKETINGOVIH_INTERNETKOMUNIKACIJ_UKRAINSKIH_VIROBNIKIV_ODAGU(дата звернення 25.03.2024 р.) 7. Сисоєв О. Спрямованість на виконання цілей сталого розвитку як провідна тенденція професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки. Vol. 74 No. 1 (2023): Contining professional education:theory and practice, p.24-35. URL:http://npo.kubg.edu.ua/article/view/276395 (дата звернення 25.03.2024 р.) 8. Таранський І.П., Донець Д.М, Островський В.І. The use of voice technologies in marketing: chatbots, voice assistants and audio advertising. Економіка і суспільство, Випуск 61, 2024.URL:file:///C:/Users/user/Downloads/3792-Текст%20статті-3698-1-10 20240430.pdf (дата звернення 10.04.2024 р.)