Гнучкий бекенд для перевірки лабораторних робіт.

Автор: Гайко Владислав Гордійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Технології та засоби телекомунікацій
Інститут: Інститут телекомунікацій, радіоелектроніки та електронної техніки
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: В сучасному суспільстві інформаційні технології кардинально змінюють наше повсякденне життя, роблячи товари і послуги більш доступними, а процес обробки та обміну інформацією ще більш ефективним. Застосування інформаційних технологій (ІТ) в освіті покликане служити: підвищенню якості освіти, ефективності і доступності навчання для всіх: від школярів до дорослих людей. Інтернет в сучасному світі став унікальним середовищем, де люди можуть отримувати доступ до освітніх матеріалів з різних куточків нашої планети. Завдяки цьому, наші можливості взаємодії через мережу Інтернет мають величезний потенціал для викладання і навчання, поєднуючи цифрові технології і інформаційні ресурси в глобальне інформаційно-освітнє середовище. Не зважаючи на висвітлення проблем інформатизації освіти в зарубіжній та вітчизняній наукових теоріях та практиці, низку законодавчих актів і участі України в міжнародних програмах із впровадження інформаційних технологій в освітні процеси освітніх організацій, установ і навчальних закладів нашої держави -належить виконати роботу, яка спрямована на адаптацію національної системи якості освіти для потреб майбутнього і теперішнього поколінь цифрової епохи. Використовуючи сучасні технології в освітніх процесах людство намагається створити справді доступну та якісну освіту для всіх верств населення. Наша держава не є виключенням створюючи умови для навчальних закладів, які дозволять полегшити навчальний процес для його учасників. Беручи до уваги сучасні події ми можемо із упевненістю сказати, що дистанційна освіта є єдиним правильним рішенням, яке дозволить населенню опановувати омріяні фахи. Проте для того, щоб дистанційна освіта була справді якісна нам варто все більше інтегровувати в неї інформаційні технологій: створювати нові навчальні платформи чи покращуючи існуючі. Використання систем штучного інтелекту (CШІ) теж суттєво допоможе автоматизувати процес навчання, зокрема перевірки робіт, які виконують студенти, що дозволить суттєво пришвидшити процес. В даній магістерській роботі я проводжу дослідження та на його основі, враховуючи всі перевали та недоліки сучасних освітніх платформ, створюю власний back-end сервіс для навчальних платформ. Фактично я створюю готовий функціонал, який дозволить навчальним закладам полегшити навчальний процес, через дистанційну освіту. Перевагами новоствореного сервісу є його швидкодія, оскільки використано найсучасніші технології для його розробки. Як перевагою, так і недоліком є те, що кожен освітній заклад повинен створити власну UI-частину для інтеграції нашого сервісу. Ключові слова: навчальна платформа, веб-застосунок, сервіс, API. Список посилань: 1. https://soeonline.american.edu/blog/technology-in-education/ 2. https://www.mckinsey.com/industries/education/our-insights/new-global-data-r eveal-education-technologys-impact-on-learning 3. https://learningportal.iiep.unesco.org/en/issue-briefs/improve-learning/informat ion-and-communication-technology-ict-in-education 4. https://www.brookings.edu/articles/realizing-the-promise-how-can-education-t echnology-improve-learning-for-all/ 5. https://www.collegenp.com/technology/impact-of-technology-on-education:-be nefits-challenges-and-future/