Специфіка роботи пресслужби ФК «Карпати» Львів: особливості роботи та контенту

Автор: Шевчук Ігор Зіновійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Журналістика
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: У першому розділі ми розповіли про поняття пресслужби, її різновиди, функції, мету та завдання. Ми проаналізували загальне поняття пресслужби, також розповіли про пресслужбу футбольного клубу на прикладі команди "Карпати". Розповіли про функції, мету і завдання пресслужб футбольних клубів. Також ми розповіли про особливості пресслужби футбольних клубів. Ми виділили вісім основних пунктів про те, які саме мають бути особливості, які є нюанси, проблеми чи навпаки плюси у цій сфері. Робота пресслужби футбольного клубу вимагає специфічних навичок, стратегій та управлінського підходу, оскільки вона опосередковано впливає на репутацію та популярність клубу у світі спорту та суспільстві в цілому. У другому розділі магістерської роботи було завдання – розповісти про історію пресслужби футбольного клубу "Карпати", специфіку роботи пресслужби ФК "Карпати", а також структуру пресслужби цього львівського клубу. У третьому розділі магістерської роботи ми розібралися з принципами роботи пресслужби футбольного клубу "Карпати" (Львів) з іншими мас-медіа. Проаналізували матеріали про ФК "Карпати" на сайтах "Трибуна", "Футбол 24" "Український Футбол", "SportArena.com", "Sport.ua", "Football.ua", "Спортивка", "Zaхid.net", "Sport24.ua" та "Kamp Sport". Отож, була проведена робота над багатьма компонентами, ми намагалися усе детально та чітко проаналізувати та розповісти у цій магістерській роботі. Об’єкт дослідження – пресслужба ФК "Карпати" Львів. Предмет дослідження – діяльність пресслужби ФК "Карпати" Львів та виготовлений контент про футбольний клуб. Мета дослідження: аналіз роботи пресслужби футбольного клубу “Карпати”, показати специфіку її та проаналізувати вироблений контент. Результати дослідження: ми дійшли висновку про те, як інші ЗМІ висвітлюють події щодо футбольного клубу "Карпати" (Львів). Також ми проаналізували матеріали на сайтах: "Трибуна", "Футбол 24" "Український Футбол", "SportArena.com", "Sport.ua", "Football.ua", "Спортивка", "Zaхid.net", "Sport24.ua" та "Kamp Sport". Крім того, ми надали рекомендації пресслужбам футбольних клубів. Також розповіли про специфіку, поняття та структуру роботи пресслужби футбольного клубу "Карпати" (Львів). Ключові слова – "Карпати", "Трибуна", "Футбол 24" "Український Футбол", "SportArena.com", "Sport.ua", "Football.ua", "Спортивка", "Zaхid.net", "Sport24.ua", "Kamp Sport". Перелік використаних літературних джерел. 1.Борзов В. Журналістика повинна стати нашою совістю. 2. Здоровега В. Й. Теорія і методика журналістської творчості / Володимир Йосипович Здоровега. – Львів, 2008. 3. Кузнецова О. Д. Аналітичні методи в журналістиці. - 2-ге вил., допов. / Олена Дмитрівна Кузнецова. – Львів. 2002. - С. 48 4. Лаврик О. Основи журналістики: Навчально-методичний посібник для студентів зі спеціальності "Журналістика". – Х.: ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2008. 5. Пилипчук П. “Їх імена історія Карпати” (1963—2000 рр.). — Львів: Галицька видавнича спілка, 2001.— 80 с. 6. Пилипчук П. “Карпати” від А до Я" (1963—2005 рр.). — Львів: Галицька видавнича спілка, 2006.— 154 с. 7.Сазонова Ю.О. Спортивна журналістика України : історія, еволюція, трансформація. Миколаїв, 2021. 276 с. 8.Сазонова Ю.О. Спортивна преса України : особливості становлення та сучасне функціонування : автореф. дис. ... канд. наук з соц. комунікацій : 27.00.04. Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т журналістики. Київ, 2016. 17 с. 9. Сало І. А. Футбол… зі сльозами. — Львів: Каменяр, 2007. 10. Снопко Т. Спортивна колонка: функціональні зміни формату