Реклама на українському телебаченні: особливості та тенденції (на прикладі каналів «СТБ», «Новий канал» та «ICTV»)
Автор: Доленко Валерія Олександрівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Журналістика
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Бакалаврська робота присвячена вивченню реклами на телевізійних каналах. Дослідженню її визначення, ефективності та соціальної відповідальності поданого у ефір рекламного контенту. Об’єкт дослідження – телеканали "СТБ", "Новий канал" та "ICTV". Предмет дослідження – особливості рекламного контенту на телебаченні. Мета роботи полягає у визначенні й науковому обґрунтуванні специфіки реклами на телевізійних каналах, дослідження контенту та соціальної відповідальності. Для прикладу взята реклама каналів "СТБ", "Новий канал" та "ICTV". Для досягнення мети визначено завдання: розкрити поняття реклами на телебаченні, проаналізувати рекламний контент, кількість та типи рекламних блоків. Окреслити та дослідити рівень соціальної відповідальності телеканалів за рекламний контент який вони транслюють. У роботі було описано поняття реклами, політики телеканалів щодо рекламних блоків. Досліджено, який вплив має телевізійна реклама на глядачів та як впливає на поширення стереотипів, вигадок та як працює на вироблення лояльності до рекламодавця. Зображено стратегію ефективної реклами, яка не порушуватиме етики. Наголошено, що власний бренд – це не лише корпоративний, а й приватний професійний інструмент, тож він потрібен не тільки компаніям, зокрема редакційним колективам, а й окремим журналістам. Ключові слова: реклама, телереклама, телеканал, фактори впливу, соціальна відповідальність. Література 1. Ковальчук О.А. Особливості позиціонування конкурентоспроможного бренду. Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: Економіка, управління та адміністрування. 2018. № 4 (86). C. 84–86. 2. Ковальчук О.А. Управління брендом як складова бренд-менеджменту. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка». 2018. №11 (39). С. 52–55. 3. Ковальчук О.А. Формування стратегії позиціонування на ринку. «Інфраструктура ринку». [Електронне фахове видання]. 2021. №1(51).– Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/. 4. Остапчук Т.П., Пащенко О.П. Аналіз архітектури портфеля брендів. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2021. № 21 (28).