Капітальний ремонт мосту через р. Желдець на автодорозі Рава-Руська – Гайок у Львівській області
Автор: Лещинський Михайло Володимирович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Мости і транспортні тунелі
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Об’єкт дослідження: Прогонову будову моста виконано із збірних залізобетонних плит довжиною 6,0м, шириною 0,98м, висотою 0,30м. В поперечному перетині 8 шт. збірних плит об’єднані між собою за допомого шпонкового шва, по краях тротуарні плити довжиною 6,0м, шириною 1,2м, висотою 0,60м Статична схема моста – розрізна, балочна, п’яти прогонова. Проект - індивідуальний. Поверху плит прогонової будови влаштовано стічний трикутник з монолітного бетону. Тип деформаційних швів – закритий без армування покриття. Розрахункові навантаження – Н-30, НК-80. Матеріал –залізобетон. Предмет дослідження: міст перебуває в експлуатаційному стані 4 – обмежено працездатний. Міст проектується через р.Желдець на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О140601 Рава-Руська – Гайок км 44+962 Львівської області. Міст запроектовано за схемою 5х6.0 м. Довжина моста по проекції на горизонталь становить: 32,1м. Міст розташований на прямій в плані. В плані міст перекриває р.Желдець під кутом наближеним до прямого. Для безпеки руху пішоходів та велосипедистів на мості передбачено влаштування тротуарів шириною1,5 м та перильного огородження висотою 1,2 м з обох боків моста. Мета дослідження: Проектом передбачено виконання комплексу будівельних робіт для покращення експлуатаційного стану моста та підходів. 5 Проектом передбачається приведення геометричних характеристик моста до вимог діючих нормативних документів. Проектом передбачається доведення вантажопідйомності моста до вимог діючих нормативних документів, а саме пропуск по мості тимчасових навантажень А-11 та НК-80, як для автомобільної дороги IV технічної категорії. Результати дослідження В результаті капітального ремонту моста буде забезпечено надійне транспортне сполучення населених пунктів регіону та об’єктів виробничої діяльності між собою та з загальною мережею доріг, покращені транспортно-експлуатаційні показники, знижена собівартість перевезення вантажів і час перебування їх у дорозі, підвищиться безпека руху. В результаті капітального ремонту моста покращаться експлуатаційні показники моста (проектом передбачається доведення габариту моста та його вантажопідйомності до показників, які відповідають діючим нормативним документам), покращиться безпека руху автотранспорту та пішоходів (на мості проектом передбачено влаштування бар’єрного огородження та тротуару). Робочим проектом передбачається: Влаштування тимчасового закриття однієї смуги руху і організація почергового пропуску транспорту по мосту. Влаштування будівельного майданчика. Розбирання асфальтобетонного покриття моста, розбирання металевого перильного огородження, розбирання збірних залізобетонних тротуарних плит, розбирання бетонного стічного трикутника. Розбирання асфальтобетонного покриття моста та бетонного стічного трикутника Ремонт і посилення існуючих опор. Заміна пошкоджених плит прогонової будови та тротуарних плит. Влаштування монолітних плит проїзної частини. Влаштування сполучення моста з підходами.