Капітальний ремонт моста через р. Яблунька на автодорозі Мшанець – Стрілки

Автор: Грицевич Юрій Ярославович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Мости і транспортні тунелі
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Об’єкт дослідження: Об’єкт капітального ремонту розташований на км 19+137 автомобільної дороги загального користування місцевого значення Мшанець – Стрілки. Згідно з дорожньо-кліматичним районуванням території України ділянка проектування відноситься до зони У - IV. У відповідності до архітектурно-будівельного кліматичного районування території України проектування вишукувань розташована в межах ІIІ-А кліматичного району. Предмет дослідження: Міст розташований на прямій в плані та з ухилом в поздовжньому профілі 2‰ в бік с.Мшанець. Поперечний профіль моста – двоскатний з похилами -4....10 ‰. Габарит моста – Г-6,75 м + 2?1,08м. Мостове полотно складається з проїзної частини та тротуарів. Тротуари шириною 1,08м із залізобетонних накладних рамних тротуарних блоків, розташовані з обох боків моста. На тротуарах відсутнє покриття та перильне огородження. Покриття проїзної частини асфальтобетонне. Через тривалу відсутність експлуатації покриття поросло травою. Бар’єрне огородження, частково зруйноване та недостатньої висоти. Малі поперечні ухили проїзної частини. Довжина моста: 33,74 м. Міст побудовано у 1959 році та зруйновано повінню у 2008 році. Сполучення моста з підходами виконано без перехідних плит. Водовідведення з моста виконується за допомогою ухилів із скидом води на рельєф. Деформаційні шви на всіх опорах закритого типу. Прогонову будову моста виконано із збірних залізобетонних балок довжиною 11,16 м, шириною 0,83, висотою 0,75м з попередньо напруженою 5 арматурою із високоміцного дроту таврового перерізу. Балки між собою об’єднанані металевими накладками по закладних деталях на поличках і діафрагмах. Статична схема моста – розрізна, балочна. Проектне навантаження на прогонову будову – Н-18, НГ-60. Мета дослідження: Проектом передбачено виконання комплексу будівельних робіт для покращення експлуатаційного стану моста. Проектом передбачається приведення геометричних характеристик моста до вимог діючих нормативних документів. Проектом передбачається пропуск по мосту тимчасових навантажень А-11та НК-80, як для автомобільної дороги IV технічної категорії. Міст проектується через річку Яблунька на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141704 Мшанець – Стрілки,км 19+137, Міст запроектовано за схемою 2х18,00 м за розрізною схемою. Довжина моста по проекції на горизонталь становить: 36,15 м. Міст розташований на прямій в плані. В плані міст перекриває ріку під кутом наближеним до прямого. Результати дослідження В результаті капітального ремонту моста буде забезпечено надійне транспортне сполучення населених пунктів регіону та об’єктів виробничої діяльності між собою та з загальною мережею доріг, покращені транспортно-експлуатаційні показники, знижена собівартість перевезення вантажів і час перебування їх у дорозі, підвищиться безпека руху. В результаті капітального ремонту моста покращаться експлуатаційні показники моста (проектом передбачається доведення габариту моста до показників, які відповідають діючим нормативним документам), покращиться безпека руху автотранспорту та пішоходів (на мості проектом передбачено влаштування бар’єрного та перильного огородження). Проектом капітального ремонту моста передбачається влаштування прогонових будов моста. Статична схема проектованого моста – розрізна, балочна, за схемою 2?18,00 м. В прогонах влаштовуються балки прогонової будови Б.1800.980.850. Балки в поперечному перерізі об’єднуються замоноліченням шпонок та плитою проїзної частини мінімальною товщиною 0,14 м. Проектом 6 передбачається влаштування ефективного антикорозійного захисту балок прогонової будови, а також видимих граней плити проїзної частини.