Проєкт автомобільного виїзду з існуючої автозаправної станції у Вінницькій області з використанням геосинтетичних матеріалів

Автор: Пучков Богдан Михайлович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Автомобільні дороги і аеродроми
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Об?єкт дослідження – Автомобільний виїзд з існуючої автозаправної станції у Вінницькій області. Проєктна довжина автомобільного виїзду сягає 90 м. Габаритні розміри проїзної частини Предмет дослідження: розробка конструктивно-технологічних рішень з посилення та армування основ конструкцій дорожнього одягу. Результати дослідження: проектування автомобільного виїзду для існуючої автозаправної станції з використанням інноваційних геосинтетичних матеріалів. У роботі розглядаються основні вимоги та принципи проектування такого виїзду, включаючи аналіз місцевості, розрахунок навантажень та оцінку впливу на довкілля. Особлива увага приділяється вибору геосинтетичних матеріалів, їх властивостям та перевагам у порівнянні з традиційними будівельними матеріалами. Проект включає детальні креслення та технічні специфікації, які демонструють практичне застосування геосинтетики для підвищення довговічності та ефективності дорожньої інфраструктури. Результати дослідження показують, що використання геосинтетичних матеріалів може значно покращити якість дорожнього покриття, знизити вартість будівництва та забезпечити екологічну безпеку в регіоні. Робота також включає аналіз економічної ефективності використання геосинтетичних матеріалів, що дозволяє оцінити зниження вартості експлуатації та підтримки автомобільного виїзду в довгостроковій перспективі. Більш того, у роботі розглядається вплив такого 4 проекту на безпеку дорожнього руху, зокрема, за рахунок підвищення стійкості дорожнього покриття до зношування та ковзання. Особлива увага приділена питанням екологічної стійкості. Автор аналізує, як використання геосинтетичних матеріалів сприяє зниженню впливу будівельних робіт на довкілля, зокрема через зменшення необхідності використання природних ресурсів, таких як щебінь та пісок, та зниження обсягів викидів вуглекислого газу під час виробництва та транспортування матеріалів. В рамках дослідження проведено порівняльний аналіз з іншими видами матеріалів, що традиційно використовуються в будівництві дорожньої інфраструктури. Це дозволило виявити ключові переваги геосинтетичних матеріалів, такі як зниження ваги конструкцій, підвищення їхньої гнучкості та адаптивності до різних погодних умов і грунтових особливостей. Окрема частина роботи присвячена технічним аспектам реалізації проекту. Тут детально розглядаються методи укладання геосинтетичних матеріалів, їх фіксація та інтеграція з іншими шарами дорожнього покриття. Автор надає конкретні рекомендації щодо оптимальних методів укладання та обслуговування, базуючись на даних з лабораторних тестів та польових випробувань.