Проєкт реконструкції моста через річку Случ

Автор: Лучко Ярослав Юрійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Мости і транспортні тунелі
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Завданням даного проєкту передбачається розробка проєктно-кошторисної документації для рекострукції моста через річку Случ. Завдання видано кафедрою “Автомобільні дороги та мости”. Об’єкт дослідження: міст який знаходиться на під’їзді до м. Старокостянтинів на вул. Першого травня та простягається через р. Случ. В плані міст розташований на прямій ділянці. Підходи до моста в насипу висотою 2-3 м. Профіль моста і підходів до нього горизонтальний. З верхової сторони під крайніми балками прогонової будови проходять три ряди комунікацій, а з низової один ряд. Предмет дослідження: розроблення проєктно-кошторисної документації. Мета дослідження: розробити робочий проєкт на рекострукцію моста в м. Старокостянтинів Хмельницької області через річку Случ. Проєкт скаладається з пояснювальної записки і графічної частини. Пояснювальна записка містить анотацію, основну проєктну частину з всіма проєктними рішеннями, віломість потреби матеріалів, механізмів і живої сили і кошторисну документацію. Графічна чатстина скаладається з 10 креслень формату А1. А саме - перший лист має назву: “Схема розташування моста”,другий лист називається “Зображення загального виду і стану існуючого моста”, третій лист “Загальний вигляд існуючого моста”, четвертий лист – “Варіанти розширення прогонової будови існуючого моста”, п’ятий лист “Загальний вигляд моста після реконструкції. Фасад. Поздовжній розріз. План”, лист номер 6 має назву “Загальний вигляд моста після реконструкції. 3-3, 4-4, 5-5, 6-6, сьомий лист - “Армування накладної плити НП-1сітками СВ-1 і СН-1.Перерізи 2-2,3-3,4-4,5-5,6- 6”., лист номер вісім “Армування монолітних стовпів МС-1 і МС-2”, дев’ятий 5 лист з назвою “Календарний графік виконання робіт”, і на останій лист номер десять “Схема об’їзду”. При розробці робочого проєкту на реконструкцію цього моста прийняті проєктні рішення відповідають вимогам по ДБН В.2.3-22:2009 Мости та труби. Основні вимоги проектування і ДБН В.2.3-14:2006 Споруди транспорту. Мости та труби. Правила проектування. Цей міст має велике значення для міста Старокостянтинів - він один з двох мостів який забеспечує пересування транспортних засобів і пішоходів з одної частини міста в іншу через річку Случ. Відповідно до завдання на проєктування проєктом передбачено: перевлаштування геометричних характеристик моста, зміна схеми балок з рамнорозрізної на рамно-нерозрізну пятипрогунову, підсилення проміжних опор. Реконструкція проводиться з метою покращення техніко-експлуатаційних показників моста та умов руху транспорту та пішоходів на ньому. Після огляду моста були виявлені такі недоліки як сліди замокання консолі , лущення бетону на краю консолі, арматура відкрита тому зазнає корозій, тротуари не були відремонтовані, що не сприяло комфортному та безпечному пересуванню пішоходів через міст, бетонні стійки напів зруйновані, відколотий бетон та оголена арматура, металеві секції перильної огорожі покриті іржею, в деяких місцях взагалі погнуті або відсутні металеві стійки. Після опрацювання огляду і проведення технічого обгрунтування було прийнято рішення, що міст є в незадовільному стані і протребує повної реконструкції. Реконструкція виконується відповідно до розробленої і затвердженої в встановленому порядку проектно-кошторисної документації. Під час реконструкції моста належать провести такі роботи: - підсилення проміжних опор; - демонтаж тротуарних плит; - демонтаж асфальтобетонного покриття; - монтаж опалубки накладної плити; - бетонування накладної плити; - демонтаж опалубки накладної плити; - встановлення перехідних плит; - улаштування гідроізоляції; 6 - улаштування асфальтобетонного покриття; - укріплення конусів берегових опор. Ключові слова: реконтсрукція, міст, автомобільна дорога, інженерні споруди, проектно-кошторисна документація, опори