Капітальний ремонт мосту через р. Стрвʼяж в с. Бісковичі на км 32+548 автомобільної дороги Т-14-15 Мостиська – Самбір – Борислав
Автор: Мучило Маркіян Мар'янович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Мости і транспортні тунелі
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Об’єкт дослідження: Мостовий перехід через р. Стрв’яж розташований на автомобільній дорозі державного значення ІІІ категорії Т-14-15 Мостиська – Самбір – Борислав накм 32+548. Споруда знаходиться в с. Бісковичі Самбірського району Львівської області. Прогонова будова моста складається з металевої ферми в середньому прогоні і двох крайніх прогонів з залізобетонних плитних балок. Металева ферма з їздою понизу, довжиною 33,7 м індивідуального проектування. Висота ферми 3,3 м. Відстань між головними фермами «у світлі» 6,65 м, в осях – 7,0 м. Ферма складається з 6 панелей довжиною по 5,5 м. Їздове полотно розміщено на монолітній залізобетонній плиті товщиною 15-20 см, яка об’єднана з поперечними зв’язками між головними фермами. Поперечні зв’язки виконані з двотаврів №55 (висотою 55 см) і улаштовані з кроком 2,75 м. Верхній і нижній пояси ферми коробчастого перерізу складеного з двох швелерів №30 і об’єднаних між собою металевими листами 300?230?8 мм з кроком 1 м. Стойки ферми, встановленіз кроком 5,5 м, виконані з двотаврів №36 з шириною поличок 16 см. Розкоси виконані з двотаврів №36 з шириною поличок 20 см. Елементи ферми у вузлах об’єднуються між собою за допомогою заклепок з напівкруглою головкою діаметром 35 мм. Більшість вузлів верхнього поясу посилені додатковими накладками з металевих листів, які були додані при ремонтах. Також на боках ферми улаштовані тротуарні консолі, виконані з рівнополочного кутика зі стороною 7 см, на які спираються збірні тротуарні залізобетоні плити. Предмет дослідження: На підставі технічного звіту по обстеженню мосту через р. Стрв’яж в с.Бісковичі на км 32+548 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-15 встановлено: за рейтингом основних конструктивних елементів міст знаходиться у стані 5 – непрацездатний. 5 Залишковий ресурс після ремонту – 0, міст вичерпав свій ресурс. Міст недоцільно ремонтувати, необхідно замінити основні конструктивні елементи: фундаменти, опори та прогонові будови. Мета дослідження: Проєктною магістерською кваліфікаційною роботою розробляється капітальний ремонт мостового переходу через р. Стрв’яж в с. Бісковичі. Під час капітального ремонту буде відбуватися повна перебудова опор, прогонових будов і в кінцевому результаті буде збудовано новий міст з технічними параметрами які відповідають нормативним. Результати дослідження: Передбачається капітальний ремонт мостового переходу через р. Стрв’яж в с. Бісковичі на км 32+548 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-15 Мостиська – Самбір – Борислав, Львівська область з наступними проєктними параметрами: - довжина – 52,88 м; - - повздовжня схема – 12,0+28,0+12,0; - габарит проїзду – Г-8,0 м; - ширина тротуарів – 1,80 м; - тимчасове нормативне навантаження – А15, НК-100; - покриття – асфальтобетонне двошарове загальною товщиною 110 мм; - дорожня огорожа – металева бар’єрного типу. В плані міст розташований на прямій. Прогонова будова запроектована з габаритом Г-8,0+2?1,8 м під тимчасові навантаження А15 та НК-100. Прогонова будова трипрогонова, складається з балок довжиною 28 м в середньому і 12 м в крайніх прогонах. Балки об`єднані монолітною залізобетонною плитою в температурно-нерозрізний ланцюг довжиною 52,10 м. В поперечному перерізімосту розміщені 8 залізобетонних попередньо напружених збірних балок встановлених із кроком 1,6 м. Висота балок центрального прогону 1,5 м, крайніх – 0,9 м. Балки об’єднуються поверху залізобетонною плитою за рахунок арматурних випусків з верхньої полички балок. Винятком є проміжні опори, над якими 6 влаштовується температурно-нерозрізна плита та прокладаються розділяючи шари руберойду. Поперечний ухил плити проїзної частини забезпечується за рахунок підферменників різної висоти.