Проєкт шляхопроводу на вул. Житомирській у м. Бердичів

Автор: Саган Павло Андрійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Мости і транспортні тунелі
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Архітектурно-будівельна частина містить в собі порівняння двох варіантів шляхопроводу та вибір варіанту проектування, основні конструктивні рішення, техніко-економічні показники двох варіантів проетуванян, кліматичні дані району будівництва, фізико-географічні умови та опис даних геологічних вишукувань району будівництва.. Також, в цьому розділі розглянуті такі питання, як: екологічність використаних в будівництві матеріалів. Розрахунково конструктивна частина містить розрахунок плити проїжджої частини, розрахунок головної балки та розрахунок палевого фундаменту за допомогою програмного комплексу BASE. В технології та організації будівництва приведений розрахунок витрати води на час будівництва об’єкту, розрахунок споживання електроенергії різними механізмами та машинами, також проведений розрахунок кількості ліхтарів для освітлення будівельного майданчику. В таблицях подано дані по потребі в будівельних машинах та пристроях та основні об’єми робіт, які згодом стануть основою створення календарного графіку будівництва. На аркушах зображено технологічну карту на монтаж головних мостових балок на опори, та будівельний генеральний план об’єкту проектування. В розділі економіки наведений приклад розрахунку локального кошторису на певний вид робіт. Основні конструктивні рішення: 1. Конструктивна схема конструкції – розрізний залізобетонний каркас з несучими колонами. 5 2. Фундаменти – палеві монолітні. Матеріал фундаменту – важкий бетон класу С16/20. Використовуватиму буроін’єкційні палі глибиною 6м, для поєднання паль з основними стійками використовую монолітний ростверк. 3. Улаштування укосів - виконані з заводської панелі виготовленої з бетону 4. Опорні стійки шляхопроводу – залізобетонні монолітні. Армування колон «внапуск» без використання зварювання. 5. Покриття – монолітна залізобетонна плита, з подвійним армуванням. Перекриття балкове, плита опирається на балки, які в свою чергу на несучі опори. Розрахунково-конструктивний розділ складається з розрахунку та проектування 3-ох несучих конструкцій. 1. Монолітна плита. Розрахунок плити виконаний вручну. 2. Залізобетонна мостова балка. Для розрахунку балки було прийнято найбільш навантажену балку. Навантаження на балку отримуємо зібравши усі навантаження на проїжджу частину. 3. Палевий фундамент. Для розрахунку фундаменту прийнятий найбільш завантажений фундамент. Після розрахунку отримали потрібні розміри палі та армування фундаменту. Мета дослідження – запроектувати прогонову будову моста з наступними вимогами: габарит моста має відповідати нормативним вимогам для проєктування нових мостів і становити габарит проїзної частини Г-17 метрів та мати два бічні облаштовані проходи шириною по 2,2м. для пропуску пішоходів шириною, що буде достатнім, так як міст буде розташований в межі населеного пункту. Результати дослідження - Габарит запроєктованого моста становить 25,1 м. Проїзна частина для безпечного руху автомобільного транспорту, велосипедистів та пішоходів обмежена металевим бар’єрним огородженням безпеки з боку проїзна частини та зовні металевим перильним 6 огородженням, який має висоту 1,2 метри. Поперечні ухили проїзної частини і тротуарних проходів повинні становити і=25‰. Ключові слова: міст, прогонові будови, обстеження, балки, несуча здатність