Проєкт шляхопроводу на автодорозі М-06 Київ – Чоп в с. Слободка у Житомирській області

Автор: Карпінець Михайло Юрійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Мости і транспортні тунелі
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Дана магістерська кваліфікаційна робота складається з чотирьох основних розділів: - архітектурно-будівельний розділ; - розрахунково-конструктивний розділ; - технологічно-організаційний розділ; - економічна частина. Розділ 1. Архітектурно-будівельний розділ складається з інформаційних вишукувань для розробки даного проекту, архітектурно-планувальних ріщень, та описав спосіб порівняння двох варіантів прогонової будови шляхопроводу, описав кліматичні дані району будівництва, фізико-географічні умови та опис геологічних вишукувань для даного району будівництва. Розділ 2. В розрахунково-конструктивному розділі приведені розрахунки елементів прогонової будови даного шляхопроводу, такі як: - монолітна плита проїжджої частини(розрахунок виконано вручну); - розрахунок залізобетонної двотаврової мостової балки(розрахунок виконано вручну). Розділ 3. В розділі технологічно-організаційному розділі приведені такі розрахунки: - розрахунок на споживання електроенергії під час будівництва шляхопроводу; - розрахунок витрат води під час будівництва шляхопроводу; - розрахунок кількості ліхтарів для освітлення території забудови; - розрахунок монтажного крана. Виконані таблиці, в який вказані дані потреб будівельних машин, та об’єми основних загально-будівельних робіт, що взяті за основу в розрахунку календарного графіку, вказаному на листі №10. На листах вказано будівельний генплан даної території забудови, технологічну карту встановлення залізобетонних мостових балок, та календарний графік на виконання загально-будівельних робіт для даного шляхопроводу. Розділ 4. В розділі економіки наведений приклад розрахунку локального кошторису на основні загально-будівельні роботи при зведенні шляхопроводу. Конструктивні рішення: 1. Конструктивною схемою, виступає – збірно-монолітний каркас. 2. Фундаменти – монолітні палеві(довжина палі 6м), об’єднані ростверком висотою 0,6 м, та шириною 2 м. Матеріалом виступає важкий бетон класу С20/25, арматура марки А400С; 3. Опори даної конструкції – залізобетонні монолітні. Арматурний каркас колон стикується до існуючих арматурних випусків з фундаментного ростверку. Армування виконується внапуск без використання зварних швів. Матеріалом виступає важкий бетон класу С20/25, арматура марки А400С; 4. Ригелі – залізобетонні монолітні. Арматурний каркас колон стикується до існуючих арматурних випусків з фундаментного ростверку. Матеріалом виступає важкий бетон класу С20/25, арматура марки А400С; 5. Прогонова будова – збірно-монолітна. Складається з залізобетонних мостових балок виконаних згідно типових серій. Монолітна залізобетонна плита з подвійним армуванням арматурними стрижнями. Армування проводити внапуск. 6. На крайніх опорах верх паль об’єднаний монолітною залізобетонною шафтною стінкою з відкрилками. Матеріалом виступає важкий бетон класу С20/25, арматура марки А400С. Також по два боки шляхопроводу влаштовані залізобетонні лежневі опори під перехідні плити. 7. Покриття дороги – асфальтобетонне, пропитане бітумом. Мета даної магістерської кваліфікаційної роботи – запроєктувати прогонову будову згідно діючим нормативним вимогам до проектування мостів та шляхопроводів з такими габаритами проїзної частини - . Габарит проїздної частини становить – 17 м, та має дві пішохідні тротуарні зони шириною по 1,8 м. Ключові слова: шляхопровід, прогонова будова, мостові балки, несуча здатність, розрахункові зусилля, несучі елементи, будівельні конструкції.