Проєкт шляхопроводу на автодорозі Н-17 Львів – Радехів – Луцьк у с. Шкниль Волинської області

Автор: Мєшалкін Вадим Вячеславович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Мости і транспортні тунелі
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Мета дипломної роботи – проєктування шляхопроводу через автомобільну дорогу з підбиранням габариту згідно нормативним вимогам до мостів. Габарит шляхопроводу - . Дана дипломна магістерська робота складається з таких основних частин: 1. Архітектурно-будівельний розділ. 2. Розрахунково-конструктивний розділ. 3. Технологія та організація будівництва. 4. Економічний розділ. Архітектурно-будівельний розділ складається з інформаційних вишукувань для розробки даного проекту, архітектурно-планувальних ріщень, та описав спосіб порівняння двох варіантів прогонової будови шляхопроводу, описав кліматичні дані району будівництва, фізико-географічні умови та опис геологічних вишукувань для даного району будівництва. Розрахунково-конструктивний розділ складений після визначення одного з трьох варіантів проектування шляхопроводу. Розділом розглянені розрахунки таких елементів шляхопроводу: 1. Монолітно-накладна плита. 2. Двотаврова залізобетонна балка. Розрахунки даних елементів проведені вручну без врахування програмних комплексів. Конструктивні рішення для даного шляхопроводу. Даний шляхопровід за конструктивною схемою виступає – збірно-монолітним. Конструкція шляхопроводу скаладається з: 1. Конструктивною схемою, виступає – збірно-монолітний каркас. 2. Фундаменти – монолітні палеві(довжина палі 6м), об’єднані ростверком висотою 0,6 м, та шириною 2 м. Матеріалом виступає важкий бетон класу С20/25, арматура марки А400С; 3. Опори даної конструкції – залізобетонні монолітні. Арматурний каркас колон стикується до існуючих арматурних випусків з фундаментного ростверку. Армування виконується внапуск без використання зварних швів. Матеріалом виступає важкий бетон класу С20/25, арматура марки А400С; 4. Ригелі – залізобетонні монолітні. Арматурний каркас колон стикується до існуючих арматурних випусків з фундаментного ростверку. Матеріалом виступає важкий бетон класу С20/25, арматура марки А400С; 5. Прогонова будова – збірно-монолітна. Складається з залізобетонних мостових балок виконаних згідно типових серій. Монолітна залізобетонна плита з подвійним армуванням арматурними стрижнями. Армування проводити внапуск. 6. На крайніх опорах верх паль об’єднаний монолітною залізобетонною шафтною стінкою з відкрилками. Матеріалом виступає важкий бетон класу С20/25, арматура марки А400С. Також по два боки шляхопроводу влаштовані залізобетонні лежневі опори під перехідні плити. 7. Спряження з накладною плитою виконується за допомогою перехідних плит за типовою серією 3.503.1-96. 8. Металеве бар’єрне огородження марки 11 МО 128-0,8-2-1,6 згідно ДСТУ БВ.2.3-12:2004 та ТУ У В.2.3-28.1-32453930-004:2009. Технологія та організація будівництва складається з таблиць, в яких вказані об’єми будівельних робіт зі зведення запроектованого шляхопроводу та таблиці потреби будівельних механізмів. Таблиці об’ємів використані в подальшому розрахунку календарного графіку та локального кошторису. Складається з трьох листів, на яких зображено технологічну карту заливання монолітних опор, будівельного генплану та календарного графіку на будівельні роботи. В даному розділі винесені такі основні розрахунки: 1. Розрахунок вибору підйомних механізмів на виконання будівельних робіт. 2. Розрахунок загального споживання електроенергії на будівництві. 3. Розрахунок загальних витрат води. В розділі економіки наведений приклад розрахунку локального кошторису на основні загально-будівельні роботи при зведенні шляхопроводу. Ключові слова: міст, шляхопровід, балки, несуча здатність, прогонова будова.