Дослідження деформаційних характеристик дорожнього одягу для індустріального парку

Автор: Мигаль Михайло Михайлович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Автомобільні дороги і аеродроми
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Розгортання процесів деіндустріалізації в Україні є наслідком деградації національного промислового потенціалу, що відкидає вітчизняну економіку у минуле порівняно з високорозвиненими країнами. Водночас відбудову промисловості стримує гострий «інвестиційний голод», який поглиблює проблеми безробіття та еміграції населення, консервує низький рівень життя. Подолання системних проблем, що склалися у вітчизняному індустріальному секторі, потребує рішучого використання дієвих інструментів промислового розвитку, одним з яких є індустріальні парки. В даній МКР внаслідок проведених досліджень щодо розкриття конструкції дорожнього одягу та вимірів модулей деформації та пружності встановили, що грунтова основа, як лівої, так і в правої частини контейнерного терміналу є місцями перезволоженою та із низькими деформативними властивостями, що призводить до утворення низки дефектів безпосередньо на рівні покриття із ФЕМ. Через це вся існуюча конструкція дорожнього одягу потребує заміни. Під час спорудження нової конструкції дорожнього одягу грунтову основу, яка представлена глинистим грунтом необіхідно укріпити гранітним щебнем фр. 0-150мм марки М1000-1400 та отримати щебнегрунт із показником модуля пружності не нижче Е= 150 МПа. Крім цього необхідно забезпечити відповідну дренажну систему на межі шару грунтової основи і вищих шарів. Загальна конструкція нового дорожнього одягу повинна бути прийнята на основі нового розрахунку за критеріями граничних станів із урахування проведених досліджень. Метою досліджень було визначення загального модуля пружності та модуля деформації на поверхні покриття із ФЕМів, шарів основи та ґрунту земляного полотна для виконання обґрунтованих розрахунків при реконструкції (посиленні) від дії коліс річстакера масою 120 т. Завдання дослідження: 1. Провести огляд проблеми дослідження, а саме перспектив та досвіду створення індустріальних парків, відомостей про індустріальний парк «Мостиський сухий порт», методів визначення модулів дорожніх конструкцій. 2. Навести методику досліджень опираючись на чинні українські та закордонні методи випробувань деформаційних характеристик дорожніх одягів. 3. Проаналізовати дефекти дорожньої конструкції контейнерного терміналу. 4. Дослідити модулі деформації та пружності на поверхні покриття , шарів основи та ґрунту земляного полотна дорожнього конструкції контейнерного терміналу. .Предмет дослідження: дорожня конструкція контейнерного терміналу в індустріальному парку. Об’єкт дослідження: модулі деформації та пружності дорожньої конструкції. Ключові слова: модуль деформації, модуль пружності, індустріальний парк, контейнерний термінал.