Дослідження експлуатаційних властивостей конструкційно-теплоізоляційного пінобетону середньою густиною не більше 700 кг/м3
Автор: Озіранський Василь Юрійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Технології будівельних конструкцій, виробів і матеріалів
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра будівельного виробництва Розширена анотація до магістерської кваліфікаційної роботи на тему : «Дослідження експлуатаційних властивостей конструкційно- теплоізоляційного пінобетону середньою густиною не більше 700 кг/м3» Студент групи БДТК-21 Озіранський В.Ю. Керівник теми МКР : к.т.н., ст. викладач кафедри «Будівельне виробництво» Каганов Вадим Оскарович 2023 рік Мета роботи: дослідження фізико-технічних характеристик конструкційно-теплоізоляційного пінобетону з середньою густиною не менше 700 кг/м3 для для використання з армованою фіброю з поліпропілену протиморозних прошарків при влаштуванні дорожніх одягів автомобільних доріг в Україні. Задачами дослідження магістерської кваліфікаційної роботи є: 1-встановлення впливу технологічних факторів і дисперсного армування з поліпропіленової фібри на міцністі та основні експлуатаційні параметри конструкційно-теплоізоляційного пінобетонів неавтоклавного тверднення; 2-розробити ефективні склади дисперсно-армованого конструкційно-теплоізоляційного пінобетону неавтоклавного тверднення з середньою густиною не вище 700 кг/м3 ; 3-провести експериментальні дослідження фізико-механічних, хімічних та теплофізичних характеристик розроблених складів конструктивно-теплоізоляційного неавтоклавного пінофібробетону з основі поліпропіленових волокон; 4-розробити багатошарової конструкції дорожнього одягу з використанням монолітного пінофібробетону середньою густиною не вище 700 кг/м3 для застосування в якості теплоізоляційного протиморозного прошарку в дорожньому одязі автомобільних доріг нежорсткого типу. В даній магістерській роботі доведено, що розроблений пінофібробетон дає можливість забезпечити належний рівень теплоізоляції, що в сукупності з ефективними експлуатаційними властивостями, які є як екологічно чистими, негорючими, відносно міцними та такими, що мають понижену густину. Встановлено економічний ефект від впровадження розроблених пінобетонів густиною не вище 700 кг/м3 у протиморозних прошарках автомобільних доріг за рахунок в тричі збільшеного нормативного терміну міжремонтного циклу проїжджо-вуличної мережі в Україні. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 1. Большаков В. И., Мартыненко В. А., Ястребцов В. В. Производство изделий из ячеистого бетона по резательной технологии. Днепропетровск : Пороги, 2003. 141 с. 2. В’яжучі речовини / [Рунова Р. Ф., Дворкін Л. Й., Дворкін О. Л., Носовський Ю. Л.]. К.: Основа, 2012. 448 с. 3. Горніковська І. Б., Каганов В. О. Деформативні характеристики безавтоклавного пінобетону для шарів дорожнього одягу // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». «Теорія і практика будівництва». 2013. № 755. С. 95–99. 4. Каганов В. О., Горніковська І. Б. Дослідження фізико-механічних та експлуатаційних властивостей безавтоклавного пінобетону для дорожнього будівництва // Вісник Донецької національної академії будівництва та архітектури. «Технологія, організація, механізація та геодезичне забезпечення будівництва». Вип. 6(80). 2009. С. 63–69.