Реконструкція моста через р. Західний Буг на км 33+044 автодороги Н-17 Львів – Радехів – Луцьк

Автор: Ковальчик Петро Ігорович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Мости і транспортні тунелі
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Об’єкт дослідження: Залізобетонний міст через р. Західний Буг розташований на автодорозі II тех-нічної категорії загального користування державного значення Н-17 Львів – Радехів - Луцьк на км 33+044 у Львівській області. Споруду побудовано орієнтовно у 1957 році. Прогони мосту – збірні залізобетонні таврові діафрагмові балки. В поперечному перерізі розташовано 5 балок, запроектованих за типовим проектом вип. 56. Відстань між осями балок 1,4 м. Висота балок 1,25 м. Балки армовані каркасною арматурою. Поперечне об’єднання виконане металевими накладками на закладних деталях діафрагм та плит балок. Покриття проїзної частини – асфальтобетон. Тротуари накладні залізобетонні. Ширина тротуарів становить 0,7 м. Покриття на тротуарах асфальтобетонне. Бар’єр безпеки влаштовано з стального огородження у вигляді металевої профільної балки W-подібного перерізу на металевих стояках, висотою 0,70 м від покриття проїзної частини. Поручнева огорожа мосту – металева стійкова, висотою 1 м. Сходи на підходах до мосту відсутні. Опори освітлення та комунікації на мосту відсутні. Конус насипу укріплений засівом трав. Предмет дослідження: Висновки звіту з обстеження підтверджують, що споруда знаходиться в непрацездатному стані – 5, підлягає реконструкції під розрахункові рухомі навантаження А15, НК-100. Проведені розрахунки виключають можливість повторного використання конструкцій існуючого мосту. Споруда підлягає розбиранню з утилізацією залишків конструкцій або з використанням їх у загально-господарських цілях. 5 Таким чином в магістерські роботі розглянуто три варіанти реконструкції мостового переходу і за проведеним техніко-економічним порівнянням варіантів реконструкції вибрано найоптимальніший. Мета дослідження: запропонувати найоптимальніший проект реконструкції існуючого мостового переходу, з врахуванням всіх фізико-геологічних, гідрологічних, погодних та інших умов знаходження ділянки проектування. Результати дослідження: в результаті розроблена температурно-нерозрізна збірно-монолітна прогонова будова з мостових I-подібних балок ПЛФ. 3300.150.60 індивідуальної конструкції Габарит Г-9,5+2?1,80 м, бортовий профіль. Схема — 4?33,0 м - температурно-нерозрізна. Прогонова будова з попередньо напружених мостових залізобетонних іподібних балок індивідуальної конструкції та накладної монолітної залізобетонної плити проїзної частини hcep.=250 мм з підвищеними тротуарними цоколями. Балки ПЛФ.3300.150.60 індивідуальної конструкції. Температурна нерозрізність улаштовується відокремленням монолітної плити від поверхні балок гідроізоляційними прокладками у надопорних зонах. Стояни - монолітні, залізобетонні, індивідуального проектування, безростверкові, обсипні на 3-х бурових стовпах діаметром 1,5 м, довжиною 22,0 м. Проміжні опори - збірно-монолітні, залізобетонні індивідуального проектування, стійкового типу, стійки діаметром 1,2 м, об’єднані збірномонолітним ригелем. Фундаменти ростверкового типу на 4-х бурових стовпах діаметром 1,5 м, довжиною 22,0 м. Деформаційні шви типу D100 - однопрофільні сталеві з гумовим компенсатором - встановлюються в зоні над стоянами. Опорні частини - гумо-металеві. Рухоме навантаження А15, НК-100.