Інформаційний супровід маркетингової стратегії просування бренду «Пекарня на дровах»

Автор: Кожушана Іванна Ігорівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Інститут: Інститут гуманітарних та соціальних наук
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Бренд – це унікальна назва, торгова марка, дизайн та інші характеристики, які відрізняють товар чи послугу від конкурентної [1]. Просування бренду [2] – це діяльність, що повинна утримати лідерську та довгострокову позицію в уподобаннях споживачів, використовуючи для цього товарний знак, рекламу та інші матеріали, що сприятимуть популяризації компанії. Маркетинг не є кінцевим етапом після виготовлення продукту, а він саме формує вигляд і обсяг виробництва [3]. Для маркетингового просування бренду мало лише розробити логотип та фірмові кольори. Це комплексна робота, яка містить багато етапів, які, для ефективного виконання, рекомендовано прописати на початку та строго їх виконувати [4]. Для просування бренду потрібно ухвалити його стратегію. Стратегія – це план, описаний в загальних аспектах, що допомагає виконати поставлену мету, при цьому враховуючи такі обставини, як час, ресурси та зовнішні умови [5]. Вона включає в себе і маркетингову стратегію, тобто те, яким чином продукти та послуги будуть продаватися на ринку [6]. Компанія «Пекарня на дровах» потребує в провадженні маркетингового супроводу для збільшення обсягу замовлень, розширення сегменту цільової аудиторії та покращення внутрішньої роботи між співробітниками. Об’єкт дослідження – маркетингова стратегія просування бренду «Пекарня на дровах». Предмет дослідження – інформаційний супровід маркетингової стратегії просування бренду «Пекарня на дровах». Мета дослідження: розробка засобів та матеріалу для провадження успішного інформаційного супроводу маркетингової стратегії просування бренду «Пекарня на дровах». Результати дослідження: обрана та описана стратегія позиціонування бренду, створенні інформаційні матеріали для реалізації конкурентної переваги та візуалізації бренду; реалізоване просування бренду в соціальних мережах.