Розроблення інформаційного ресурсу середньої загальноосвітньої школи №22 ім. В. Стефаника м. Львова
Автор: Гринишин Антоній Ярославович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Інститут: Інститут гуманітарних та соціальних наук
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Сучасна освіта нині стикається із значущим впливом стрімкого просування інформаційних технологій, вимагаючи від освітніх установ та педагогічних колективів налагодження адаптації до суттєво змінених умов. У зв’язку з активним розвитком цифрового суспільства і наростаючими очікуваннями учасників освітнього процесу, необхідність в розробленні та впровадженні інформаційних ресурсів для шкіл стає не тільки актуальною, але й стратегічно важливою [1, 3, 5]. Важливим аспектом є те, що інформаційні технології перетворюються з ролі простого інструментарію в необхідний елемент освітнього процесу. Ці технології не лише забезпечують зміну парадигми навчання, але й роблять його більш доступним та ефективним. Зростаюча роль цифрового суспільства та зміна очікувань учасників освітнього процесу створює пряму потребу у розробленні та впровадженні інформаційних ресурсів для шкіл. Учні, виростаючи в інтернет-епоху, розуміють важливість використання сучасних технологій в освітньому процесі. Їхні очікування включають в себе високий рівень інтерактивності, доступ до різноманітної інформації та можливість навчатися в нестандартних форматах. [1, 2, 4]. Розроблення і впровадження інформаційних ресурсів для шкіл стає кроком відповіді на ці потреби та вимоги. Це створює унікальні можливості для інновацій в процесі навчання та взаємодії між учнями, педагогами та батьками. Розробка інформаційних ресурсів для шкіл визначається не тільки потребами сучасної освіти, але і є ключовим елементом стратегії, спрямованої 56 на створення інтегрованого та інноваційного освітнього середовища. Це відкриває нові перспективи для покращення навчання, готовності вчителів та учнів до викликів сучасного світу, а також формує освітню парадигму, яка відповідає потребам цифрового суспільства [6]. Об’єкт дослідження – дослідження інформаційних ресурсів присвячених закладам освіти. Предмет дослідження – створення та дослідження інформаційного ресурсу «Середньої загальноосвітньої школи №22 м. Львова». Мета дослідження: створити та наповнити інформаційний ресурс «Середньої загальноосвітньої школи №22 м. Львова». Результати дослідження – створений та наповнений, відповідно до вимог нормативних актів, інформаційний ресурс, за допомогою функціоналу платформи розроблення вебсайту Webnode, створені інфографіки, таблиці, фото та текстові матеріали.