Інформаційне забезпечення комунікації з абітурієнтами магістерського рівня спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа"
Автор: Малетич Дмитро Васильович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Інститут: Інститут гуманітарних та соціальних наук
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: У сучасному світі одним із ключових напрямків представлення вступникам спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» є проведення професійної орієнтації, використовуючи інформаційнокомунікаційні технології. Профорієнтація призначена для ознайомлення абітурієнтів із професіями та вирішення проблем їх вибору. Для цього потрібно подати детальну, цікаву та пізнавальну інформацію [5-7]. Більшість студентів, які закінчують навчання на бакалавраті, не мають бажання йти в магістратуру, бо, пояснюючи свій вибір тим, що всі здобуті теоретичні та практичні навики на бакалавраті можна легко знайти собі престижну роботу. Насправді, магістратура дає великі можливості в реалізації проєктів і наукових досліджень. Суспільство потребує молодих досвідчених людей, які розуміють та враховують пропозиції, а також хочуть змінити життя країни на краще. На цьому потрібно акцентувати увагу абітурієнтів та поставитися відповідально до роз’яснювальної роботи. Головне знайти до вступників підхід, використовуючи різні методи, аспекти та засоби профорієнтаційної роботи, а також форми комунікації. Спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» з’явилася порівняно недавно та відкриває можливості для майбутнього працевлаштування. Спеціальність охоплює не лише бібліотечну та архівну сферу, а інформаційну загалом. На цьому потрібно робити акцент під час проведення вступної кампанії. Для представлення даної спеціальності при вступі в магістратуру потрібно проводити комунікацію з абітурієнтами, а саме профорієнтацію. Здебільшого це роблять за усною та електронною формою спілкування [3, 8- 10]. Після проведення діалогу з вступниками наживо, або розміщуючи рекламне оголошення, слід пам’ятати, що потрібно і надалі підтримувати зв’язок. Найбільш ефективним засобом є створення чат-боту [1]. Дослідники Супратіп Гхосе та Джагат Джойти Баруа [2] вважають, що Всесвітня павутина перетворилася на багате сховище розподіленої інформації і це великий компроміс для інформаційної революції, що кінцевим результатом користувачам важко знаходити відповідну інформацію та послуги. Також стверджують, що потрібен штучний інтелект, щоб людина й «комп’ютер» плідно співпрацювали, щоб зменшити тягар пошуку та перегляду користувачам стосовно вступної кампанії. При розмові з «комп’ютером» абітурієнт [4] зачерпне багато інформації про вступну кампанію в магістратуру за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», а також чат-бот стане помічником з поступленням до ЗВО. Об’єкт дослідження – віртуальне представлення спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» при вступі в магістратуру до Національного університету «Львівська політехніка». Предмет дослідження – інформаційне забезпечення комунікації з абітурієнтами при вступі в магістратуру до Національного університету «Львівська політехніка» за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», а саме створення та використання чат-боту. Мета дослідження: покращити комунікацію з абітурієнтами при вступі в магістратуру до Національного університету «Львівська політехніка» за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» шляхом створення чат-боту. 84 Результати дослідження: чат-бот Telegram вступної кампанії в магістратуру до Національного університету «Львівська політехніка» за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» та представлення в соціальних мережах Facebook.