Популяризація корейської культури в українському інфопросторі

Автор: Сидорук Максим Іванович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Інститут: Інститут гуманітарних та соціальних наук
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Протягом останніх двох років в Україні виріс попит на українські ресурси та українці почали відмовлятись від іноземних ресурсів на користь українських. Але через те, що український контент створюється далеко не на всі теми українці не можуть повністю перейти на українські ресурси. Особливо це стосується спеціалізованих тематичних ресурсів. Корейська культура, а особливо музика є досить популярною у світі і в тому числі є має своїх шанувальників в Україні. Але проаналізувавши соціальні мережі та вебсайти про корейську культуру можна зробити висновок, що контенту не є достатньо. Під час опитування більшість українців відповіли, що їм не хватає українських ресурсів про корейську музику та культуру загалом. Саме тому мета цієї роботи створити український ресурс про корейську культуру який зможе як і зацікавити людей які вже є шанувальниками корейської культури, так і розповісти людям про неї які ще не з нею не знайомі. Об’єкт дослідження – розвиток корейської культури в сучасному суспільстві. Предмет дослідження – представлення корейської культури у мережі інтернет. Мета дослідження: провести дослідження корейської культури, а особливо музики як сучасного феномену та дослідити рівні розвитку українських ресурсів про корейську культуру та попиту на нові ресурси. Література, яка представлена на тему локалізації та перекладу матеріалу розкриває загальні поняття щодо перекладу та локалізації звичайних текстів та сайтів. Дольник І. [1] та Дробіт І. [2] дослідили саме тему локалізації веб-сайтів. Проте специфічної літератури яка розкриває особливості локалізації специфічного контенту знайти не вдалось. В Україні існують закони які регулюють роботу вебсайтів, проте вони є загальними та не описують детально як має працювати вебсайт [3-7]. Закордонні ж стандарти краще регулюють сферу інформаційних технологій та містять на відміну від українських законів більш деталізований опис [15-19]. В українському інфопросторі корейська культура не є досить розвинутою. Як правило контент який існує – це контент пов’язаний з k-pop, при цьому часто контент є лише про самі популярні групи. Що стосується сайтів, то їх взагалі всього декілька. Для задоволення потреб шанувальників культури було створено сайт про корейську культуру, який охоплює не тільки k-pop, а різні частини корейської культури, а особливо музики. Сайт було опубліковано та розповсюджено по українським спільнотам і за останній місяць сайт вже встиг отримати першу аудиторію та позитивні відгуки.