Система аналізу даних для опублікування афіш

Автор: Демчук Юрій Миколайович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Аналіз даних (Data Science)
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Використання інтернет технологій значно збільшується в усіх сферах людського життя, включаючи розважальну галузь. Однією з основних причин зростаючого інтересу маркетологів є легкість та зручність побудови та створення веб-ресурсів, маючи у наявності велику кількість інструментів, а також велика кількість аудиторії та відносна доступність вартості. За допомогою веб-ресурсів можна значно підвищити ефективність процесів реклами і продажу, і вже зараз це є стандартом у сучасному світі[1][2]. Сфера продажу квитків на різноманітні події вже давно є насиченою, і є кілька великих квиткових операторів у кожній країні, які користуються популярністю серед користувачів протягом тривалого часу. Запровадження карантинних обмежень додало труднощів у цій сфері, оскільки культурно-масові заходи були заборонені у більшості країн світу. Однак з вакцинацією і послабленням заходів безпеки ситуація полегшилась, і попит на розваги повертається після тривалого примусового «голодування». Якщо у вас є бажання створити невеликий виступ для локального гурту або відвідати концерт улюбленого артиста, який оминув вашу країну, що робити. У першому випадку обмежені можливості фінансування не дають змоги ефективно привертати увагу аудиторії, тоді як у другому виникають труднощі з пошуком квитків на сайтах з незнайомою мовою. Формування бачення. Покращення пошуку подій для користувачів. Завдання роботи. Створення веб ресурсу для перегляду та опублікування афіш подій. Актуальність роботи полягає у можливості створення власних оголошень, перегляду існуючих незалежно від організатора та країни, а також у можливості придбання квитків у верифікованих квиткових операторів. Об’єкт дослідження. Процес автоматизації розміщення оголошення та побудови рекомендації. Предмет дослідження. Методи і засоби аналізу даних про події, користувачів, а також розроблення системи аналізу для опублікування афіш. Мета і задача дослідження полягає в створенні конкурентоздатної інтернаціональної платформи для розміщення афіш різноманітних подій - від невеликих акустичних вечорів до великих фестивалів. Основне завдання полягає в створенні зручного та ефективного способу перегляду і придбання квитків на події, які пропонуються різними квитковими операторами, усе це на єдиній онлайн-платформі. Такий підхід дозволить уникнути роздрібненості і запропонує користувачам зручний і однаковий досвід придбання квитків незалежно від масштабу події. Завдання дослідження 1: Здійснити аналіз предметної області, а саме дослідити веб-ресурси квиткових операторів. Завдання дослідження 2: Провести системний аналіз об’єкта дослідження. Завдання дослідження 3: Моделювання бізнес процесів та вибір засобів реалізації. Завдання дослідження 4: Створення системи аналізу, базуючись на визначеній концепції. Інноваційність результатів роботи. Розроблена система надає можливість публікувати афіші про події усім користувачам, також надає зручний список рекомендацій. У магістерській кваліфікаційній роботі була розроблена система аналізу даних для опублікування афіш. Робота включала аналіз предметної області, системний та технологічний аналіз. Проведено тестування та економічні розрахунки. На першому етапі визначено актуальність системи, проведено порівняльний аналіз конкурентів. Розглянуто функціональність майбутньої системи та ідентифіковані критичні функції. Побудовано таблицю для порівняння аналогів з проектованою системою. У другому розділі розроблено модель системних вимог та проведено аналіз потенційних ризиків. Цей етап був ключовим для врахування можливих труднощів та забезпечення ефективного процесу розробки та впровадження. Третій розділ включає постановку завдання, наукове обґрунтування, вивчення наслідків впровадження системи та розробку інформаційно-математичної моделі. У четвертому розділі детально описано програмний продукт - веб-сайт, його функціональність та структуру. Описано спосіб розгортання системи. П’ятий розділ містить розрахунки витрат на розробку та впровадження системи, включаючи комплексний показник якості, експлуатаційні витрати та економічну ефективність. Ключові слова – система, аналіз, веб, публікація, поширення, афіша, подія. Перелік використаних літературних джерел. 1. Індустрія розваг [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://leksika.com.ua/10440722/turizm/industriya_rozvag (дата звернення 07.10.2023) 2. Міхо О.І. Перспективи використання об’єктів індустрії розваг для розвитку туризму. Київ: Матеріали Х аспірантських читань Київського університету туризму, економіки і права «Праксеологічні проблеми туризму в Україні»