Система підтримки прийняття рішень для формування завдання та підбору відповідального працівника
Автор: Гладун Олександр Анатолійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Системи і методи прийняття рішень
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Актуальність. Сучасний світ розвивається дуже швидко у всіх сферах людського життя. При цьому, штучний інтелект застосовується не тільки для бізнесу, освіти та науки, а в і повсякденному житті людини. З огляду на те, важливо залишатись на одній хвилі з цифровими засобами і технологіями, адже вони можуть частково або повністю виконати певний процес та принести значну цінність як у звільненні від рутинних операцій так і заощадженні часу. В XXI столітті важливою умовою успішності є мультизадачність. Щоб люди справлялись з декількома справами одночасно і ефективно без шкоди собі необхідною умовою є застосування цифрових помічників. Прикладом такої мультизадачності може бути використання помічників для вирішення своїх питань(пошуку замовлення, вирішення питань з інтернет мережею, тощо). Актуальність дослідження полягає в тому, щоб створити систему, яка допоможе сучасним людям поєднювати буденне життя і не витрачати багато часу на пошук вирішень своїх запитань. Як було зазначено вище, поєднання мультизадачності та використання програмних засобів на основі штучного інтелекту все більше і більше входить в життя людей, стає важливим аспектом у сучасному світу. Досліджуючи дану тему в мережі Інтернет, можна прийти до висновку, що система буде корисна не тільки користувачам, але й працівникам компаній, які витрачають багато часу на дзвінки, яких можна уникнути, якщо буде автоматизований процес запитів. Проте існує небагато рішень, які б стосувалися догляду за літніми особами. Що стосується України то дана проблема стає як ніколи актуальною. Мета і задача дослідження – створити систему підтримки прийняття рішень для формування завдання та підбору відповідального працівника. Для того, щоб досягнути вирішення визначеної проблеми слід виконати такі завдання: • ознайомитись та дослідити проблему менеджменту завдань в компаніях; визначити методи вирішення цієї проблеми, сформувати основні критерії до проектованої системи, визначити та проаналізувати аналоги в даній предметній області; • здійснити системний аналіз предметної області, розробити дерево цілей та побудувати концептуальну модель системи; • здійснити вибір методів для реалізації системи; • розробити систему; Об’єктом дослідження є процес формування завдання та підбору відповідального працівника. Предметом дослідження є методи та засоби аналізу тексту, який користувач надсилатиме. Практичне значення. Полягає в створенні системи яка надаватиме засоби для прийняття рішень на основі запиту користувача та навичок працівників. Система орієнтована як на великі так і на малі компанії, які шукають методи покращення менеджменту завдань. Система аналізує запит та підбирає працівника на основі навичок працівника. Створена система характеризується автономністю, завершеністю та при незначному вдосконаленні може застосовуватись на практиці. В розділі номер 1 було розглянуто предметну область, вивчено ринок та проведено аналіз існуючих аналогів такого як Social studio від Salesforce. В другому розділі був проведений системний аналіз, побудоване дерево цілей та визначений тип системи. Також були побудовані наступні діаграми: • Діаграма варіантів використання. • Діаграма класів. • Діаграма станів. • Діаграма діяльності. • Діаграма послідовності. • Діаграма компонентів. В розділі номер 3 були проаналізовані методи, які були використані для розробки системи. Основною платформою являється CRM система Salesforce. Також використаний метод штучного інтелекту NLP. В четвертому розділі була наведена реалізація системи, розроблено інструкцію для користувача. В п’ятому розділі наведене економічне обґрунтування системи та використані сучасні методи для цього